• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
2

برگزاری طرح ملی مسابقات مینی‌فوتبال جام محلات در نهاوند

  • کد خبر : 175777
  • 01 بهمن 1401 - 11:03
برگزاری طرح ملی مسابقات مینی‌فوتبال جام محلات در نهاوند

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در مسابقات مینی‌فوتبال جام محلات نهاوند تا دهم بهمن‌ماه ادامه دارد. به گزارش عصرهمدان؛ سلیمان جوانمردی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: برگزاری ورزش‌های همگانی و اجرای طرح مسابقات مینی فوتبال در سطح شهرستان نهاوند با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در محلات […]

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در مسابقات مینی‌فوتبال جام محلات نهاوند تا دهم بهمن‌ماه ادامه دارد.

به گزارش عصرهمدان؛ سلیمان جوانمردی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: برگزاری ورزش‌های همگانی و اجرای طرح مسابقات مینی فوتبال در سطح شهرستان نهاوند با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در محلات و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و گسترش و توسعه ورزش محلات برگزار خواهد شد.

وی افزود: ثبت‌نام مسابقات مینی‌فوتبال محلات جام ایرانیان در ۴ مرحله شهرستانی، استانی، منطقه ای و کشوری به صورت رایگان آغاز شده و ثبت نام مرحله شهرستانی از اول بهمن ماه آغاز و تا دهم بهمن ماه ادامه خواهد شد.

جوانمردی اظهار داشت: برگزاری این مسابقات در زمین‌های چمن مصنوعی روباز و در دو بخش ویژه آقایان و خانم‌ها در رده سنی افراد ۱۵ سال به بالا می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: احیای ورزش محلات و برگزاری اینگونه مسابقات تکلیف ورزش همگانی است که چندین سال است صورت نگرفته و این مهم در حال حاضر همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی به تجربه برگزاری مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات جام پرچم امسال در سطح روستاها برگزار شد که  ۳۳ تیم در این مسابقات حضور داشتند و تیم های اقایان و بانوان نهاوند توانستند مقام قهرمانی استان را کسب کنند.

جوانمردی در خاتمه بیان داشت: اداره ورزش وجوانان با همه توان وامکانات در خدمت ورزش شهرستان است و از شهرداری نهاوند هم بخاطر ایجاد پارک های محله ای و فضاهای ورزشی در قسمت های مختلف شهر نهایت تقدیر و سپاسگزاری را داریم چون این اقدام شهرداری گامی مثبت در جهت توسعه ورزش محلات در نهاوند است.

به گزارش عصر همدان، تیم های شرکت کننده جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت www.events.isfaf.ir مراجعه یا با شماره  ۰۹۱۸۹۵۴۳۴۷۹ “آقای مولوی” تماس گرفته و یا به اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند مراجعه کنند.

ثبت نام برای همه تیم های شرکت کننده رایگان و تیم های برتر مسابقات شهرستانی به مسابقات استانی و کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=175777
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری طرح ملی مسابقات مینی‌فوتبال جام محلات در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.