• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6
فرماندار نهاوند خبر داد:

برپایی ۴ موکب اصلی و تأمین ارز اربعین توسط ۵ بانک در نهاوند

  • کد خبر : 193429
  • 23 مرداد 1402 - 9:29
برپایی ۴ موکب اصلی و تأمین ارز اربعین توسط ۵ بانک در نهاوند
فرماندار نهاوند گفت: روسای کمیته‌های ستاد اربعین برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران هماهنگی داشته باشند و موضوع تأمین سوخت و توزیع ارز اربعین مورد پیگیری مسئولان قرار گیرد.

به گزارش عصر همدان؛ ضرغام احمدوند در ستاد اربعین شهرستان نهاوند گفت: ستاد اربعین نهاوند ۱۲ کمیته اجرایی دارد و روسای کمیته‌ها ضمن هماهنگی، وظایف خود را در راستای خدمت به زائران انجام دهند.

وی اظهار داشت: نهاوند افتخار دارد میزبان زائران باشد و باید به بهترین نحو از زائران پذیرایی کنیم.

احمدوند افزود: یکی از مشکلات سال گذشته نبود شعبه‌ای برای توزیع ارز اربعین توسط بانک‌ها بود که امسال پیگیری‌های زیادی برای حل این مشکل انجام‌شده است.

وی ادامه داد: روسای شعب بانک‌های شهرستان از استان پیگیر دریافت ارز اربعین باشند و امسال ۵ بانک برای این منظور در نظر گرفته‌شده است.

فرماندار نهاوند گفت: موضوع تأمین سوخت جایگاه‌ها هم با پیگیری‌های انجام‌شده با توجه به حجم زیاد خودروها تقریباً حل‌شده است، چون سال گذشته مشکل داشتیم به این دلیل که نهاوند را جز راه‌های اصلی حساب نمی‌کردند. وی ادامه داد: با رایزنی‌های انجام‌شده با مدیر شرکت نفت استان این مشکل هم امسال وجود نخواهد داشت.

احمدوند بیان داشت: دغدغه نباید برای اعزام زائران داشته باشیم و اداره راهداری و حمل‌ونقل با هماهنگی با استان، خودروهای لازم برای خدمت به زائران را تدارک ببینند.

وی اظهار داشت: پشتیبانی از موکب‌های ستاد مردمی توسط خیرین و دستگاه‌ها انجام می‌شود و باید هماهنگی لازم توسط همه خدمت گذاران به زائران توسط دستگاه‌های شهرستان انجام شود.

وی عنوان کرد: جانمایی موکب‌ها با هماهنگی نهادهای مختلف انجام شود و در طول مسیر عبور زائران برنامه‌ریزی شود تا از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوند. با اعلام فرماندار نهاوند در این شهرستان ۴ موکب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی تدارک دیده‌شده است. شهرستان نهاوند ازجمله مسیرهای اصلی عبور زائران اربعین حسینی از مرکز کشور به سمت استان‌های غربی و مرزی کشور است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193429
  • دیدگاه‌ها برای برپایی ۴ موکب اصلی و تأمین ارز اربعین توسط ۵ بانک در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.