• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
6

برخورد پژو با تریلی در گردنه اسدآباد حادثه آفرید

  • کد خبر : 187630
  • 31 خرداد 1402 - 10:15
برخورد پژو با تریلی در گردنه اسدآباد حادثه آفرید
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اسدآباد گفت: بر اثر برخورد پژو با تریلی در گردنه اسدآباد 5 نفر مصدوم شدند.

به گزارش عصر همدان؛ روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان اسدآباد در خبری اعلام کرد: شب گذشته ساعت۲۰:۳۰ طی تماسی با مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان اسدآباد یک مورد حادثه تصادف در گردنه این شهرستان گزارش شد.

در این گزارش اعلام شد که در ۱۰ کیلومتری اسدآباد دو خودرو پژو پارس و تریلی در محور گردنه با هم برخورد کردند، بلافصله دو کد عملیاتی پایگاه اورژانس گردنه و پایگاه اورژانس شهری به محل حادثه اعزام شدند که در این حادثه ۵ مصدوم و به بیمارستان قائم (عج)منتقل و در بخش مراقب ویژه قرار گرفتند.

گردنه اسدآباد یکی از گردنه‌های صعب‌العبور و با نصب نیوجرسی است که درگذشته بیشترین حادثه تصادف و فوتی را در آن شاهد بودیم، اگرچه با نصب نیوجرسی شاهد کاهش تصادفات منجر به فوتی شده ایم اما کماکان در این مسیر حادثه تصادف رخ میدهد. متأسفانه در این مسیر بخشی از گردنه بدون روشنایی یا دارای روشنایی خاموش است که در چند گزارش این مطالبه پیگیری و اما بی‌نتیجه مانده است.

این گردنه به دلیل اینکه یکی از راه‌های اصلی و مواصلاتی با چندین استان و البته در مسیر کربلا قرار گرفته است، بیشترین مسافر و زائر و وسیله نقلیه از این مسیر عبور می‌کند.

ناگفته نماند راهداران در این مسیر اقداماتی را در راستای ایمن سازی انجام داده‌ا‌ند که یکی از آنها نصب نیوجرسی، آسفالت بخشی از جاده، تعریض جاده، انتقال روشنایی از حاشیه به وسط جاده است که علی رغم این خدمات باز هم به دلیل ناآشنایی رانندگان به مسیر، سرعت زیاد، نبود برخی از علائم هشدار دهنده در جاده، عدم خط کشی جاده ، خاموش بودن روشنایی جاده شاهد برخی حوادث ناگوار هستیم.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187630
  • دیدگاه‌ها برای برخورد پژو با تریلی در گردنه اسدآباد حادثه آفرید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.