• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
2
استاندار همدان:

باید جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی داشته باشیم

  • کد خبر : 206694
  • 18 آذر 1402 - 17:49
باید جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی داشته باشیم
استاندار همدان با اشاره به اینکه حضرت آقا در موضوع فرهنگی می‌فرمایند آتش به اختیار باشید، گفت: باید جاذبه حداکثری و دافعه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی <<عصر همدان>> علیرضا قاسمی‌فرزاد در اولین گردهمایی شوراهای فرهنگ عمومی استان همدان که با حضور سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری همدان‌ برگزار شد، افزود: جذابیت کلام مراجع به علت استفاده از سبک و روش خلق حسن و نیک و رفتار پیامبر گونه است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند فرهنگی درسطح استان، اظهار کرد: در حوزه فرهنگ عمومی سند قرآنی، سند فرهنگی و اصول اساسی حاکم بر سند فرهنگی با موضوع هویت اسلامی ایرانی انقلابی، موضوع نهاد خانواده و جمعیت در سبک زندگی اسلامی، اخلاق و فرهنگ عمومی جامعه تدوین شده است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در دهه ۷۰ حضرت آقا فرمودند دشمن مشغول مهندسی فرهنگی است، گفت: اتفاقات الان نتیجه غفلت و بی‌توجهی به این نکته در این چند دهه است و همه در این غفلت و بی‌توجهی سهیم هستیم.

استاندار همدان ادامه داد: دشمن برای اینکه بتواند بهره‌برداری حداکثری داشته باشد می‌خواهد نگاه همه دنیا را از نظر تفکر، پوشش و … همانند خود کند.

وی افزود: دشمن از ابزار سینما، فرهنگ و هنر، ویدیو، ماهواره و در حال حاضر از اپلیکیشن ها استفاده می‌کند که همواره ستون پنجم دشمن همراه در جیب و همراه و در خانواده ما است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه اگر فکر اساسی و برنامه‌ای نداشته باشیم مطمئن باشید چند سال آینده وضع بدتر خواهد شد، اذعان داشت: در طول ۱۴۰۰ سال مراجع، علما، روحانیت، دین وقرآن و اسلام را با مشقت سختی، زجر و زندان و سیاه چاله و شهادت حفظ کردند تا امروز این امانت به دست ما رسیده است، ما نباید به طراحی نقشه های دشمن بی‌تفاوت باشیم .

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ما را دچار خود تحقیری و خود کم‌بینی کند، گفت: دشمن از این همه رشد و پیشرفت در زمینه علمی میترسد.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206694
  • دیدگاه‌ها برای باید جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی داشته باشیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.