• امروز : چهارشنبه - ۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 29 May - 2024
3
رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای شهر همدان:

باید از رفتارهای سیاسی در زمینه اجرای طرح‌ها بپرهیزیم

  • کد خبر : 208137
  • 05 دی 1402 - 10:16
باید از رفتارهای سیاسی در زمینه اجرای طرح‌ها بپرهیزیم
رئیس کمیسیون نظارت بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان گفت:‌ ترافیک همدان ایجاب می‌کند مسأله انتخاب روش حمل و نقل عمومی بر اساس مطالعات و مباحث تخصصی دنبال شود.

به گزارش «عصر همدان»به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مرتضی کرباسیان در جلسه کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورا افزود: دستگاه‌های اجرایی ضمن بررسی علمی موضوع، نتیجه نهایی روش حمل و نقل عمومی را جهت اجرا اعلام کند.

کرباسیان با توجه به لزوم اجرای طرح انبوه بر حمل و نقل شهری در قالب بی آرتی ، قطار شهری،تراموا  و هر طرح دیگری؛ لازم است با بررسی‌های علمی ضرورت اجرای نوع طرح هر چه سریعتر مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از رفتارهای سیاسی در زمینه اجرای طرح ها بپرهیزیم، اضافه کرد: حوزه ترافیک نیازمند توجه ویژه در تدوین بودجه است و با توجه به نزدیک شدن به فصل بودجه بندی این مهم باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به نیاز سازمان اتوبوسرانی به نیروهای تخصصی تاکید کرد: پیگیریهای لازم در این زمینه انجام شود و در صورت نیاز به نیروی انسانی متخصص در زمینه نگه‌داری و تعمیرات اتوبوس از جمله رشته مکانیک خودرو با روند قانونی اقدامات لازم انجام شود.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208137
  • دیدگاه‌ها برای باید از رفتارهای سیاسی در زمینه اجرای طرح‌ها بپرهیزیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.