• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
معاونت توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان بهار:

ایاب و ذهاب کودکان استثنائی برعهده شهرداری است

  • کد خبر : 209137
  • 21 دی 1402 - 8:58
ایاب و ذهاب کودکان استثنائی برعهده شهرداری است
پس از اعتراض اولیای دانش‌آموزان مدرسه استثنائی بلال حبشی شهرستان بهار مبنی بر عدم ارائه سرویس ایاب و ذهاب به دانش‌آموزان و انعکاس اعتراض والدین در پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، اداره بهزیستی شهرستان بهار به خبرنگار اجتماعی این پایگاه پاسخ داد.

بهاره امیدی معاونت توان‌بخشی اداره بهزیستی شهرستان بهار با خبرنگار اجتماعی «عصر همدان» گفت: طبق دستورالعملی که از تهران آمده بود، شهرداری ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی را تقبل کرده است و هیچ‌کس هم برای ما مستنداتی از پرداخت هزینه‌های ایاب و ذهاب ارائه نداده است.

وی گفت: در بخشنامه‌ای که از مرکز ابلاغ شده است، در کل کشور شهرداری‌ها برای ایاب و ذهاب این دانش آموزان موظف به ارائه خدمات هستند.

امیدی خاطر نشان کرد: ارائه مستندات پرداخت هزینه ایاب و ذهاب می‌تواند دست ما را برای تقاضای رسیدگی و پرداخت هزینه‌ها از استان را باز بگذارد.

معاونت توان‌بخشی اداره بهزیستی شهرستان بهار گفت: ارائه سند می‌تواند با تأیید مدیر مدرسه و راننده و فیش‌های واریزی به حساب راننده، مورد قبول اداره بهزیستی باشد و ما به استان این مستندات را انعکاس دهیم.

وی با تأکید بر این‌که طبق دستورالعمل کشوری ایاب و ذهاب دانش آموزان معلول بر عهده شهرداری است،تصریح کرد: تعداد کل دانش آموزان مدارس استثنایی شهرستان بهار را که مشکل ایاب و ذهاب دارند را به بهزیستی استان انعکاس داده‌ایم، اما به‌صورت شفاهی مورد قبول واقع نشده است و باید با سند و مکتوب باشد.

انتهای پیام/ع

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209137
  • دیدگاه‌ها برای ایاب و ذهاب کودکان استثنائی برعهده شهرداری است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.