• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

امیدآفرینی، اعتمادافزایی و نشاط اجتماعی، محور برنامه‌های دهه فجر شهرستان بهار

  • کد خبر : 176046
  • 04 بهمن 1401 - 9:20
امیدآفرینی، اعتمادافزایی و نشاط اجتماعی، محور برنامه‌های دهه فجر شهرستان بهار

فرماندار بهار اظهار کرد: دستگاه های اجرایی موظفند با تمرکز بر اندیشه‌های تابناک امامین انقلاب اسلامی، نهاده‌سازی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های آن، بسیج تمام ظرفیت و امکانات در اجرای هرچه بهتر برنامه ها به تقویت رویکرد امیدآفرینی، اعتماد افزایی و نشاط اجتماعی، آگاهی‌بخشی و بصیرت افزایی بپردازند. به گزارش عصرهمدان؛ […]

فرماندار بهار اظهار کرد: دستگاه های اجرایی موظفند با تمرکز بر اندیشه‌های تابناک امامین انقلاب اسلامی، نهاده‌سازی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های آن، بسیج تمام ظرفیت و امکانات در اجرای هرچه بهتر برنامه ها به تقویت رویکرد امیدآفرینی، اعتماد افزایی و نشاط اجتماعی، آگاهی‌بخشی و بصیرت افزایی بپردازند.

به گزارش عصرهمدان؛ جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان بهار به ریاست فرماندار و با حضور امام‌جمعه و دیگر اعضای ستاد، با هدف اجرای هر چه باشکوه‌تر مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بررسی پروژه‌های قابل افتتاح و برنامه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی جهت تدوین تقویم اجرایی و ابلاغ دستورالعمل تشکیل کمیته‌های زیرمجموعه، در محل سالن اجتماعات فرمانداری بهار برگزار شد.

روح الله نباتی، فرماندار بهار و رئیس ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر شهرستان با اشاره به برنامه‌ریزی و توطئه‌های دشمنان در چند ماه اخیر اظهار کرد: همه باید برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر، به خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با برنامه‌ریزی مناسب و همراهی همیشگی مردم با بصیرت و ولایتمدار، اتحاد و همدلی ایرانیان را به رخ جهانیان بکشانیم.

نباتی در ادامه با اشاره به انعکاس عملکرد دستگاه های اجرایی برای افکار عمومی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی موظفند با تمرکز بر اندیشه‌های تابناک امامین انقلاب اسلامی، نهاده‌سازی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های آن، بسیج تمام ظرفیت و امکانات در اجرای هرچه بهتر برنامه ها به تقویت رویکرد امیدآفرینی، اعتماد افزایی و نشاط اجتماعی، آگاهی‌بخشی و بصیرت افزایی بپردازند و عملکرد اقدامات اساسی و موثر در طی ۴۳ سال گذشته به ویژه در دولت مردمی، آرمان‌های انقلاب، امام و خدمات و نظام را به بهترین شکل در جامعه به مردم تبیین و تشریح کنند.

وی اذعان کرد: عظمت انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی را تغییر داده و این مهم به دلیل رهبری الهی و نورانی امامین انقلاب برای هدایت انقلاب اسلامی تا کنون است. افتخار انقلاب اسلامی ایران مردمی‌بودن و در کنار مردم بودن است و ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است.

در ادامه، امام‌جمعه شهرستان بهار در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه مبارک فجر شهرستان اظهار کرد: در نظامی نفس می‌کشیم که به لطف خدا و با عنایت حضرت حق، حکومتی اسلامیست، حکومتی که آرزوی انبیا و اولیای اسلام بوده و در طول تاریخ بشریت تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام مصباح اذعان کرد: کارهای فرهنگی باید مردم‌پایه باشند و به مردم سپرده شود؛ لذا باید ما در کنار مردم حرکت کنیم و شرح وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهیم.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176046
  • دیدگاه‌ها برای امیدآفرینی، اعتمادافزایی و نشاط اجتماعی، محور برنامه‌های دهه فجر شهرستان بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.