• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد:

اجرای ۷۵ عنوان برنامه در هفته بسیج در نهاوند

  • کد خبر : 204734
  • 28 آبان 1402 - 11:52
اجرای ۷۵ عنوان برنامه در هفته بسیج در نهاوند
فرمانده سپاه نهاوند بابیان اینکه در هفته بسیج امسال ۷۵ عنوان برنامه مختلف برگزار می‌شود گفت: اجتماع بسیجیان شهرستان نهاوند روز ۳ آذر در استادیوم علیمرادیان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، علی مختاری در گفتگو با خبرنگاران نهاوند گفت: بسیج در همه عرصه‌ها موفق و اثرگذار بوده است و هر جا نیاز بوده بسیج واردشده و به کمک مردم آمده است.
وی اظهار داشت: بسیجیان در دفاع مقدس حماسه آفریدند و سپس در مبارزه با گروهک‌ها و مقابله با فتنه‌ها نقش‌آفرینی کردند و در دوران کرونا و بروز حوادث طبیعی و در هر عرصه‌ای بسیجیان همواره حضور فعال داشتند.
مختاری افزود: در گام دوم انقلاب هم بسیج برای تحقق جامعه و دولت اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور تلاش و اقدام خواهد کرد.
وی ادامه داد: جهانی اسلام شکل‌گرفته است و ضربه‌های زیادی بر پیکرهٔ استکبار جهانی وارد کرده است.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در هفته بسیج امسال ۷۵ عنوان برنامه توسط حوزه‌ها و اقشار بسیج و پایگاه‌ها و مساجد اجرا می‌شود و در قرارگاه‌های ۱۱ گانهٔ بسیج برنامه‌ها اجرایی می‌شود و هدف امسال اجرای برنامه‌های متنوع است.
وی ادامه داد: در بحث انتخابات، خبرنگاران در حوزه امیدآفرینی و مشارکت حداکثری اثرگذار هستند و رسانه‌ها برای مقابله با دروغ‌پراکنی دشمنان می‌توانند منشأ اثر باشند.
مختاری اظهار داشت: دشمن در حال تلاش و ایجاد ناامیدی است و رسانه‌ها با آموزش سواد رسانه می‌توانند واقعیت‌ها را برای مردم بیان کنند و در حوزه جهاد تبیین و امیدآفرینی رسانه‌ها نقش‌آفرین هستند.
وی به برنامه‌های شاخص این هفته اشاره کرد و گفت: رونمایی و نقد کتاب انقلاب اسلامی در نهاوند، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزی، اکران فیلم‌های جشنواره عمار، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، افتتاح ۳ باب منزل مسکونی محرومان و اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم، توزیع ۱۴ سری جهیزیه، میقات صالحین ازجمله این برنامه‌ها است.
فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مسابقه عصر خدمت‌رسانی برای پایگاه‌ها و مساجد مجری مجله اسلامی و پیاده‌روی ویژه خواهران توسط بسیج جامعه زنان انجام می‌سود.
وی افزود: تجمع بزرگ بسیجیان روز ۳ آذر در استادیوم علیمرادیان نهاوند با سخنرانی مسئولان کشوری و با حضور بسیجیان شهرستان برگزار می‌شود.
مختاری گفت: برپایی نمایشگاه عکس، سرکشی از ۴۴ خانواده معظم شهدا، دیدار با امام‌جمعه، یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، تجلیل از بسیجیان، اعزام گروه‌های درمانی، عصر شعر و تئاتر، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و هنری از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204734
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۷۵ عنوان برنامه در هفته بسیج در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.