• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
5
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد:

اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۸ سارق در ملایر

  • کد خبر : 193228
  • 21 مرداد 1402 - 10:27
اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۸ سارق در ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای اجرای طرح جامع امنيت محله محور8 نفر سارق ودستگیر یک دستگاه خودرو پراید سرقتی کشف شد.
به گزارش عصر همدان ؛ احمد ساکی با بیان اینکه با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت و پاکسازی محلات آلوده طرح امنیت محله محور در ملایر اجرا شد، اظهار کرد:  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز در قالب طرح امنیت محله محور توسط کلانتری ۱۳ شهرستان ملایر اجرا شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر  بیان کرد: در اجرای این طرح ماموران ۳ نفر اعضای باند سرقت از تجهیزات معابر عمومی ، ۲ نفر سارق سیم و کابل برق ، ۱ نفر سارق اماکن خصوصی و ۲ نفر سارق مغازه را دستگیر کردند.
وی گفت : ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری وسایل سرقتی شامل : ۲۰ متر کابل برق، ۳ عدد باطری خودرو،۱ دستگاه دینام،۲ دستگاه ضبط خودرو، یک دستگاه ترانس برق، یک عدد بلندگو و یک دستگاه رله برق و همچنین مقادیری مواد مخدر ، وسایل استعمال و ۲ تیغه چاقو  را کشف کردند.
ساکی عنوان کرد: در این طرح ماموران در حین گشت زنی در یکی از محلات یک دستگاه خودرو پراید رها شده را که سابقه سرقت داشت کشف کردند. وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی و پس از شناسایی مخفیگاه ۵ نفر از متهمان فراری در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193228
  • دیدگاه‌ها برای اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۸ سارق در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.