• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

آمریکا با تحریم ناجا، به دنبال گرفتن آرامش از مردم است

  • کد خبر : 67819
  • 05 خرداد 1399 - 13:30
آمریکا با تحریم ناجا، به دنبال گرفتن آرامش از مردم است

کیومرث سرمدی با بیان اینکه تحریم نیروی انتظامی در راستای  ناامن کردن کشور است، گفت: برخی مواقع امنیت کشور در زمینه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است و قطعاً همین تحریم نیروی انتظامی هم در راستای تحریم امنیت مردم است. کیومرث سرمدی، نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، […]

کیومرث سرمدی با بیان اینکه تحریم نیروی انتظامی در راستای  ناامن کردن کشور است، گفت: برخی مواقع امنیت کشور در زمینه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است و قطعاً همین تحریم نیروی انتظامی هم در راستای تحریم امنیت مردم است.

کیومرث سرمدی، نماینده منتخب مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به تحریم ناجا از سوی آمریکا، اظهار کرد: به طور کلی حرکات، توطئه‌ها و برنامه‌های استکبار جهانی که در راستای مقابله با نظام جمهوری اسلامی است، برای بهم ریختن آرامش، امنیت کشور و مردم است.

وی با بیان اینکه تحریم نیروی انتظامی هم در راستای ناامن کردن کشور است، افزود: برخی مواقع امنیت در کشور در زمینه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است و قطعاً همین تحریم نیروی انتظامی هم در راستای تحریم امنیت مردم است.

منتخب مردم اسدآباد در مجلس گفت: چهل سال است که استکبار جهانی با ترفند های مختلف همچون تهدید و تحریم نظامی، اقتصادی، دارویی، مواد غذایی افراد و شرکت های مختلف به دنبال این است که در نظام جمهوری اسلامی اخلال ایجاد کند و امروز هم تحریم نیروی انتظامی در همین راستا به مانند کارهای دیگرش خلاف انسانیت است.

وی با اشاره به اقدامات مهم و فراگیر نیروی انتظامی در همه زمینه‌های مختلف، گفت: امروز پلیس در برخورد با مفسدان اقتصادی، قاچاق کالا، بخش حفاظت از فضای مجازی در زمینه امنیتی، مسائل اخلاقی، مالی و برخورد با قاچاقچیان در مرزها مهمترین نقش و رسالت را دارد.

سرمدی یادآور شد: همین رسالت نیروی انتظامی واقعیتی است که دشمن بخواهد آن را عنوان یک ارگان بسیار مؤثر در ایجاد امنیت مورد هدف قرار دهد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67819
  • دیدگاه‌ها برای آمریکا با تحریم ناجا، به دنبال گرفتن آرامش از مردم است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.