• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
2

آسمان استان بارانی می شود

  • کد خبر : 185377
  • 09 خرداد 1402 - 15:03
آسمان استان بارانی می شود

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه برای امروز و فردا بارش پراکنده باران پیش بینی می شود گفت: با توجه به بارش ها و ابرناکی آسمان، دمای روزانه بین ۲ تا چهار درجه خنک‌تر می شود. محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به آخرین مدلهای هواشناسی گفت: پیش […]

کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه برای امروز و فردا بارش پراکنده باران پیش بینی می شود گفت: با توجه به بارش ها و ابرناکی آسمان، دمای روزانه بین ۲ تا چهار درجه خنک‌تر می شود.

محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به آخرین مدلهای هواشناسی گفت: پیش بینی می شود از بعدازظهر امروز شاهد بارش پراکنده باران باشیم.

وی با بیان اینکه این بارندگی ها در مناطق مرتفع و کوهستانی بیشتر از سایر نقاط است افزود: برای فردا(چهارشنبه) نیز احتمال بارش پراکنده همراه با رعدوبرق وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: بیشتر بارش های فردا برای نیمه شرقی استان پیش بینی می شود.

باقری شکیب با بیان اینکه از نظر تغییرات دمایی امروز هوایی نسبتا گرم شاهد هستیم عنوان کرد: فردا با توجه به بارش باران و ابرناکی آسمان، دمای روزانه بین ۲ تا چهار درجه خنک‌تر می شود.

وی اظهار کرد: از روز چهارشنبه مجددا شاهد افزایش دما در استان خواهیم بود و آسمان استان عمدتا صاف تا قسمتی ابری است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه روز گذشته شهر فامنین با دمای ۳۱درجه گرمترین نقطه استان بود گفت: صبح امروز شهرستان های رزن و بهار با دمای ۱۳ درجه بالای صفر خنک ترین شهرهای استان گزارش شدند.

باقری شکیب در پایان خاطرنشان کرد: تغییرات دمایی در شهر همدان بین ۲۴ ساعت گذشته از ۲۸ تا ۱۵ درجه در نوسان بوده است.

انتهای پیام/ سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185377
  • دیدگاه‌ها برای آسمان استان بارانی می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.