• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1

گول تبلیغات را نخورید/ پسا پرده خواب غفلت ناظران و بازرسان دستگاههای نظارتی

  • کد خبر : 99917
  • 24 دی 1399 - 9:59
گول تبلیغات را نخورید/ پسا پرده خواب غفلت ناظران و بازرسان دستگاههای نظارتی

بازرسان با حضور در برخی فروشگاه های زنجیره ای متوجه شدند که این فروشگاه ها، تولیدکنندگان را مجبور به چاپ قیمت بالاتر میکنن تا بتوانند سود بیشتری از فروش داشته باشند، و در موردی دیگر برای اینکه محصولی را فقط با یک نام تجاری در قفسه های فروش بگذارند پول کلانی از تولید کننده دریافت […]

بازرسان با حضور در برخی فروشگاه های زنجیره ای متوجه شدند که این فروشگاه ها، تولیدکنندگان را مجبور به چاپ قیمت بالاتر میکنن تا بتوانند سود بیشتری از فروش داشته باشند، و در موردی دیگر برای اینکه محصولی را فقط با یک نام تجاری در قفسه های فروش بگذارند پول کلانی از تولید کننده دریافت میکنند.

به گزارش عصر همدان؛ به نقل از شبکه خبر، در طی مراجعه به چند شعبه از یک فروشگاه زنجیره ای متوجه گران فروشی های عجیب و غریب با شعار فروشگاه های همواره تخفیف شدند.

نکته جالب تر اینکه حتی بر روی قفسه های این فروشگاه ها برچسب های قیمت تخفیف خورده هم گرانتر از قیمت اصلی روی کالا بوده است.

بازرسان با حضور در این فروشگاه متوجه شدند که فروشگاه های زنجیره ای، تولیدکنندگان را مجبور به چاپ قیمت بالاتر میکنن تا بتوانند سود بیشتری از فروش داشته باشند، و در موردی دیگر برای اینکه محصولی را فقط با یک نام تجاری در قفسه های فروش بگذارند پول کلانی از تولید کننده دریافت میکنند.

به گزارش عصر همدان، با توجه به اینکه این فروشگاه زنجیره ای بیش از هزار شعبه فعال و چندسال سابقه فعالیت دارد، تا بحال دستگاه های نظارتی کجای کار بوده اند؟

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=99917
  • دیدگاه‌ها برای گول تبلیغات را نخورید/ پسا پرده خواب غفلت ناظران و بازرسان دستگاههای نظارتی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.