• امروز : پنج شنبه - ۱۰ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 30 May - 2024
2
استاندار همدان خبر داد:

گشت روزانه جهت متعادل‌تر شدن قیمت‌ها

  • کد خبر : 207651
  • 28 آذر 1402 - 12:14
گشت روزانه جهت متعادل‌تر شدن قیمت‌ها
استاندار همدان از گشت مشترک تعزیرات، اتاق اصناف، پلیس اقتصادی، مجموعه صمت، جهاد کشاورزی و مجموعه فرمانداری جهت کنترل و بررسی روزانه قیمت‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه کارگروه تنظیم بازار که با حضور دستگاه‌های مرتبط صبح امروز در استانداری برگزار شد، گفت: طبق گزارشی که از روند قیمت‌ها در سطح بازار ارائه شد، خوشبختانه افزایش نا‌متعارفی را نداشتیم یا قیمت‌ها تثبت شده یا بعضاً کاهشی بود.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی و سازمان تعاون‌روستایی در بحث اقلامی که قیمت آن بالا رفته است ورود پیدا کنند تا بتوانند آن را تعادل بخشی کنند.

قاسمی‌فرزاد افزود: گوشت قرمز وارداتی تا پایان هفته در حد دو الی سه تن روزانه وارد می‌شود که این مقدار تقریبا حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد میزان مصرف روزانه گوشت قرمز در همدان است و باعث تعادل بخشی می شود.

استاندار همدان در مورد عرضه دام، چه از طریق عشایر و چه از طریق اتحادیه‌ها و روستائیان گفت: در میدان دام هم باید سامان‌دهی مناسب انجام شود، دست واسطه‌ها کوتاه شود و قیمت مناسب هم برای تولیدکنندگان و هم برای مصرف‌کننده ایجاد و قیمت ها متعادل‌تر شود.

وی در خصوص گوشت مرغ افزود: در کشتارگاه‌ها علاوه بر دامپزشکان از تعزیرات هم مستقر می‌شوند که صدور فاکتور بر مبنای قیمت رسمی باشد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه تعادل بخشی در قیمت میوه در ایام شب یلدا را خواهیم داشت گفت: میوه‌های مختلف اعم از سیب سفید، قرمز، انار، پرتغال و دیگر اقلام از امروز در چندین نقطه از شهر ودر سطح شهرستان ها عرضه خواهد شد.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=207651
  • دیدگاه‌ها برای گشت روزانه جهت متعادل‌تر شدن قیمت‌ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.