• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

گروه‌های حساس به آلودگی از کار طولانی مدت در فضای باز اجتناب کنند

  • کد خبر : 38997
  • 04 دی 1398 - 7:38
گروه‌های حساس به آلودگی از کار طولانی مدت در فضای باز اجتناب کنند

منوچهر کرمی گفت: در زمان آلودگی هوا بیماران قلبی، ریوی، سالمندان و کودکان از کار طولانی مدت در محیط باز خودداری کنند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با توصیه‌هایی به همه گروه‌ها مخصوصا گروه‌های حساس جامعه در خصوص آلودگی هوا در همدان اظهار کرد: افراد کارهای سنگین و […]

منوچهر کرمی گفت: در زمان آلودگی هوا بیماران قلبی، ریوی، سالمندان و کودکان از کار طولانی مدت در محیط باز خودداری کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با توصیه‌هایی به همه گروه‌ها مخصوصا گروه‌های حساس جامعه در خصوص آلودگی هوا در همدان اظهار کرد: افراد کارهای سنگین و طولانی مدت خود را در فضای باز کاهش دهند.

وی افزود: افرادی مانند بیماران قلبی، ریوی، سالمندان و کودکان که در معرض خطر بیشتری هستند باید از کار طولانی مدت در فضای باز اجتناب کنند.

کرمی با بیان اینکه افرادی که به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند از فعالیت‌های بدنی در فضای باز در زمان آلودگی هوا بپرهیزند، عنوان کرد: آموزش و پرورش، مدارس و مهدکودک ها از نگهداشتن دانش‌آموزان و کودکان در فضای باز و فعالیت فیزیکی و ورزشی در زمان آلودگی هوا خودداری کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: افرادی مانند نیروهای پلیس‌، بازرسان بهداشتی و نیروهای شهرداری که شغل آنها ایجاب می کند در محیط باز باشند باید حتما از ماسک استفاده کنند،

وی جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در پایانه‌های مسافربری در سطح شهر را بسیار پر اهمیت دانست و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی باید تردد وسایل نقلیه موتوری که دارای آلایندگی قابل رویت هستند را ممنوع کند.

کرمی در پایان گفت: در حالت عادی آلاینده‌ های هوا به دلیل تمایل به حرکت به سمت بالا از سطح تنفسی ما انسان‌ها خارج می‌شوند اما در فصل سرما چون کف زمین سرد است با ایجاد وارونگی هوا در سطح تنفسی انسان قرار گرفته و موجب آلودگی هوا و مشکلات برای مردم می‌شوند.

انتهای پیام/ف

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38997
  • دیدگاه‌ها برای گروه‌های حساس به آلودگی از کار طولانی مدت در فضای باز اجتناب کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.