• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

کمیسیون نظارت استان باید حداقل و حداکثر اجاره بها را تعیین کند/لزوم تعیین اجاره بها با نظر کارشناسی

  • کد خبر : 150177
  • 29 فروردین 1401 - 11:22
کمیسیون نظارت استان باید حداقل و حداکثر اجاره بها را تعیین کند/لزوم تعیین اجاره بها با نظر کارشناسی

ظاهر پورمجاهد اظهار کرد: طرح جامع، طرح تفصیلی و محدود بودن اراضی شهر، از عوامل افزایش قیمت مسکن و اجاره بها در همدان است؛ البته برخی هم از نبود نظارت کافی سوء استفاده می کنند. ظاهر پورمجاهد، معاون اقتصادی اسنانداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: متولیان مسکن در استان اداره کل مسکن و […]

ظاهر پورمجاهد اظهار کرد: طرح جامع، طرح تفصیلی و محدود بودن اراضی شهر، از عوامل افزایش قیمت مسکن و اجاره بها در همدان است؛ البته برخی هم از نبود نظارت کافی سوء استفاده می کنند.

ظاهر پورمجاهد، معاون اقتصادی اسنانداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: متولیان مسکن در استان اداره کل مسکن و شهرسازی هستند و در بخش روستایی نیز بنیاد مسکن فعالیت دارد.

وی افزود: افزایش نرخ اجاره بها باید کنترل شود و کمیسیون نظارت استان حداقل و حداکثر میزانی برای آن تعیین کند.

پورمجاهد تاکید کرد: دادستان در سال های گذشته در بحث اجاره بها ورود پیدا کردند که آن اقدام به صورت مبنا باید ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: طرح جامع، طرح تفصیلی و محدود بودن اراضی شهر، از عوامل افزایش قیمت مسکن و اجاره بها در همدان است؛ البته برخی هم از نبود نظارت کافی سوء استفاده می کنند.

معاون اقتصادی اسنانداری همدان یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت مسکن را صدور پروانه طولانی دانست و گفت: دولت و استان وام ودیعه مسکن را برای مستاجرین در نظر گرفته که طبق قانون پرداخت می شود.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=150177
  • دیدگاه‌ها برای کمیسیون نظارت استان باید حداقل و حداکثر اجاره بها را تعیین کند/لزوم تعیین اجاره بها با نظر کارشناسی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.