• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

کمک هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی بهزیستی به نیازمندان در طرح غربالگری

  • کد خبر : 32750
  • 03 آذر 1398 - 9:23
کمک هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی بهزیستی به نیازمندان در طرح غربالگری

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان از پیش بینی پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی کمک هزینه آزمایشات ژنتیک توسط بهزیستی استان همدان خبر داد.   امیر کوکاییان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص چگونگی اجرای طرح غربالگری ژنتیک در استان گفت: طرح غربالگری ژنتیک برای افراد ۱۵ تا ۲۵ سال در […]

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان از پیش بینی پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی کمک هزینه آزمایشات ژنتیک توسط بهزیستی استان همدان خبر داد.

 

امیر کوکاییان امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص چگونگی اجرای طرح غربالگری ژنتیک در استان گفت: طرح غربالگری ژنتیک برای افراد ۱۵ تا ۲۵ سال در دو دفتر ژنتیک شهرستان نهاوند در حال انجام است.

وی در خصوص اجرای طرح غربالگری ژنتیک در شهرستان همدان نیز افزود: ۵۰۰ پرونده مددجویان توانبخشی به صورت پایلوت در حال ردیابی است که قرار است یک ماهه انجام شود.

معاون امور فرهنگی و پیشگیری به بهزیستی استان همدان ادامه داد: در حال حاضر ۶ مرکز مشاوره ژنتیک در شهرستان های اسدآباد، همدان و نهاوند فعال است.

کوکاییان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در طرح غربالگری ژنتیک شرکت کردند اظهار کرد: امسال نیز هدف گذاری سازمان بهزیستی برای این تعداد است.

وی در خصوص چگونگی پرداخت کمک هزینه برای طرح غربالگری توسط بهزیستی اضافه کرد: به افراد بی بضاعت و افرادی که مورد تشخیص پزشک معالج قرا گرفته اند کمک هزینه آزمایشات ژنتیک پرداخت می شود.

کوکاییان با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵۰ میلیون تومان کمک هزینه مشاوره ژنتیک توسط بهزیستی استان به این افراد پرداخت می شود تصریح کرد: پیش بینی می شود کمک هزینه مشاوره ژنتیک امسال به ۴۰۰ میلیون تومان برسد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه آزمایشات ژنتیک مددجویان توانبخشی توسط بهزیستی به طور کامل به ترتیب اولویت پرداخت می شود.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=32750
  • دیدگاه‌ها برای کمک هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی بهزیستی به نیازمندان در طرح غربالگری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.