• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

کمک به ایتام به هر میزان باعث برکت در زندگی می شود

  • کد خبر : 114059
  • 26 اردیبهشت 1400 - 8:26
کمک به ایتام به هر میزان باعث برکت در زندگی می شود

اردشیر نوری مقدم با اشاره به اینکه مشارکت در طرح های معنوی طرح محسنین و طرح ایتام باعث افزایش برکت در زندگی می شود، گفت: به فضل خدا و کمک و مشارکت های خیرین توانسته ایم کرامت نیازمندان را حفظ کنیم. اردشیر نوری مقدم، کارشناس اکرام واحد کمیته امداد شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار […]

اردشیر نوری مقدم با اشاره به اینکه مشارکت در طرح های معنوی طرح محسنین و طرح ایتام باعث افزایش برکت در زندگی می شود، گفت: به فضل خدا و کمک و مشارکت های خیرین توانسته ایم کرامت نیازمندان را حفظ کنیم.

اردشیر نوری مقدم، کارشناس اکرام واحد کمیته امداد شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین حدود ۳۰ سال است که زیر نظر مستقیم کمیته امداد فعالیت می کند و کمک ها و حمایت های خیرین و حامیان گرامی را به صورت مستقیم به دست محسنین و ایتام می رساند.

نوری مقدم تصریح داشت: پویش اکرام و حامی یابی برای ایتام(فرزندان فاقد پدر) و محسنین(فرزندان دارای سرپرست ناتوان) به سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی از مشارکت خیرین برای حمایت از کودکان ایتام و محسنین با سرلوحه قرار دادن سنت دیرینه ی یتیم نوازی مولای متقیان علی علیه السلام بهره مند می شود.

کارشناس اکرام همچنین عنوان داشت: این طرح در طی سال و بویژه در ماه رمضان در حال برگزاری است و خوشبختانه در ماه رمضان امسال ۱۰۰حامی در سطح شهرستان در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت داشتند و ما را با کمک های مادی و معنوی خود برای خدمت رسانی به ایتام و محسنین یاری کردند و امیدواریم این سنت حسنه در طی سال نیز ادامه داشته باشد.

وی نیز در پایان افزود: حمایت های مالی و معنوی دیگری چون تهیه و توزیع سبد غذایی، اهدا وام برای مشکلات خانوادگی،درمانی و کمک هزینه تحصیلی و ازدواج را حامیان و خیرین برای خانواده های نیازمند متقبل می شوند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=114059
  • دیدگاه‌ها برای کمک به ایتام به هر میزان باعث برکت در زندگی می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.