• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

کشف ۱۴ تن کودشیمیایی و سبوس دامی احتکاری در اسدآباد

  • کد خبر : 94847
  • 11 آذر 1399 - 9:18
کشف ۱۴ تن کودشیمیایی و سبوس دامی احتکاری در اسدآباد

سردار سلمان امیری گفت: از انباری در اسدآباد، ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی و ۱۲ تن سبوس دامی احتکار شده را کشف شد. سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از کشف ۱۴ تن کود شیمیایی احتکار شده در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: […]

سردار سلمان امیری گفت: از انباری در اسدآباد، ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی و ۱۲ تن سبوس دامی احتکار شده را کشف شد.

سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از کشف ۱۴ تن کود شیمیایی احتکار شده در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی در یکی از مناطق این شهرستان در انباری اقدام به احتکار نهاده‌های دامی و کشاورزی کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از اطمینان از صحت موضوع روز گذشته مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اسدآباد به اتفاق نمایندگان ادارت صنعت معدن و تجارت بازرسی از این انبار انجام دادند، افزود: در این بازرسی ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع کودشیمیایی و ۱۲ تن سبوس دامی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به پلمب این انبار، تصریح کرد: ارزش محموله احتکاری کشف شده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=94847
  • دیدگاه‌ها برای کشف ۱۴ تن کودشیمیایی و سبوس دامی احتکاری در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.