• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

کشف ۱۳ رأس گوسفند سرقتی در اسدآباد

  • کد خبر : 93768
  • 05 آذر 1399 - 9:30
کشف ۱۳ رأس گوسفند سرقتی در اسدآباد

سرهنگ افشین یاری از دستگیری سارق احشام و کشف ۱۳ رأس گوسفند سرقتی در اسدآباد خبر داد. سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به دستگیری سارق احشام و کشف ۱۳ رأس گوسفند سرقتی در سطح این شهرستان، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در […]

سرهنگ افشین یاری از دستگیری سارق احشام و کشف ۱۳ رأس گوسفند سرقتی در اسدآباد خبر داد.

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به دستگیری سارق احشام و کشف ۱۳ رأس گوسفند سرقتی در سطح این شهرستان، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در سطح یکی از روستاهای تابعه شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از معاینه محل و جمع آوری سرنخ های لازم با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی جنت‌آباد تلاش گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارق ویا سارقان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به ظن شاکیان به فردی که اهل آنجا بوده اما در یکی از شهرستان های همجوار سکونت داشته، تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضایی واخذ نیابت، نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از بازجویی های پلیسی به سرقت ۱۳راس گوسفند با همدستی فردژ از اقوام مالباخته با هویت معلوم اعتراف کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93768
  • دیدگاه‌ها برای کشف ۱۳ رأس گوسفند سرقتی در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.