• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

کشف حدود ۲۵۰۰ کیلو گردو و پلمب یک واحد صنفی

  • کد خبر : 80789
  • 05 شهریور 1399 - 13:50
کشف حدود ۲۵۰۰ کیلو گردو و پلمب یک واحد صنفی

احمد ساکی با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش گردو در این شهرستان از کشف حدود ۲۵۰۰ کیلوگرم گردوی پوست سبز و پلمب یک مرکز خرید و فروش گردو خبر داد. سرهنگ شااحمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در گفتگو با عصر همدان، گفت: با توجه به دغدغه کشاورزان شهرستان نهاوند برخورد با فروشندگان گردوی […]

احمد ساکی با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش گردو در این شهرستان از کشف حدود ۲۵۰۰ کیلوگرم گردوی پوست سبز و پلمب یک مرکز خرید و فروش گردو خبر داد.

سرهنگ شااحمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در گفتگو با عصر همدان، گفت: با توجه به دغدغه کشاورزان شهرستان نهاوند برخورد با فروشندگان گردوی سبز در شهرستان در حال انجام است.

وی اظهار داشت: با تلاش عوامل انتظامی در چند روز اخیر حدود ۲۵۰۰ کیلوگرم گردوی پوست سبز در شهرستان کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: در یکی از روستاهای بخش مرکزی نهاوند پس از دریافت گزارشی مبنی بر خرید و فروش غیرمجاز گردو، ماموران به محل اعزام و بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم گردوی پوست سبز از آنان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و در اقدامی دیگر، یک واحد صنفی نیز به علت خرید و فروش گردوی پوست سبز پلمب شد و مقدار ۴۰۰ کیلوگرم گردو از این مغازه ضبط گردید.

ساکی اظهار داشت: پلیس شهرستان در ماموریت دیگری موفق شد یک دستگاه وانت حامل بیش از ۵۰۰ کیلوگرم گردوی سبز را متوقف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: طبق دستور دادستان شهرستان نهاوند برای جلوگیری از سرقت باغ های گردوی کشاورزان، هرگونه خرید و فروش گردو تا پایان شهریور در شهرستان ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

وی در پایان تاکید کرد: از شهروندان درخواست داریم هرگونه خرید و فروش گردو را به یگان های انتطامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا با تخلفات برخوردهای قانونی انجام شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80789
  • دیدگاه‌ها برای کشف حدود ۲۵۰۰ کیلو گردو و پلمب یک واحد صنفی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.