• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

کشف بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۳۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان

  • کد خبر : 39664
  • 08 دی 1398 - 9:14
کشف بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۳۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان

 محمد معصومی با بیان اینکه در روزرهای اخیر بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است، گفت: مأموران نیروی انتظامی یک هزار و ۳۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق را نیز کشف کردند. فرمانده انتظامی تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از فعالیت های چند روز اخیر نیروی […]

 محمد معصومی با بیان اینکه در روزرهای اخیر بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است، گفت: مأموران نیروی انتظامی یک هزار و ۳۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از فعالیت های چند روز اخیر نیروی انتظامی تویسرکان در دستگیری قاچاقچیان و سارقان خبر داد و اظهار داشت: به منظور پاک سازی نقاط آلود شهرستان، در یک عملیات پلیسی، مأموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیری یک مواد فروش را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم با مقام قضایی، متهم دستگیر و علاوه بر مقدار یک کیلو گرم گراس، ۸۵ سانت هروئین، ۳۳ عدد قرص و دو گرم شیشه از خانه باغی او کشف و ضبط شد.

سرهنگ معصومی همچنین با اعلام دستگیری دو سارق حرفه ای و سابقه دار، از کشف ۱۴ فقره سرقت توسط آنان خبر داد و عنوان کرد: در این زمینه مالخری که اموال مسروقه را هم خریداری می کرده، شناسایی شده و به زودی او نیز دستگیر می شود.

فرمانده انتظامی تویسرکان در ادامه با بیان اینکه در روزهای گذشته یک هزار و ۳۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق به وزن سه هزار و ۲۰۰ کیلوگرم کشف و ضبط شده است، گفت: ارزش ریالی این مرغ های قاچاق کشف شده ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39664
  • دیدگاه‌ها برای کشف بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۳۱۶ قطعه مرغ زنده قاچاق در تویسرکان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.