• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
6

کشتی گیر نهاوندی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا شد

  • کد خبر : 155056
  • 21 خرداد 1401 - 8:58
کشتی گیر نهاوندی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا شد

سلیمان جوانمردی گفت: کشتی گیر با آتیه نهاوندی با قهرمانی در مسابقات کشوری به رقابت های نوجوانان قهرمانی اسیا اعزام می شود. سلیمان جوانمردی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و آخرین مرحله برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا […]

سلیمان جوانمردی گفت: کشتی گیر با آتیه نهاوندی با قهرمانی در مسابقات کشوری به رقابت های نوجوانان قهرمانی اسیا اعزام می شود.

سلیمان جوانمردی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و آخرین مرحله برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا روزهای ۲۲ تا ۲۹ خردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ شهید سلیمانی تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: یونس شفیعی، کشتی گیر مستعد شهرستان نهاوند با عضویت در تیم ملی کشتی نوجوانان کشور و پوشیدن دوبنده تیم ملی مسافر مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا شد و در این اردو حضور می یابد.

جوانمردی افزود: شفیعی پس از کسب عنوان نخست در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان راه یافت و نفر اول وزن ۷۱ کیلوگرم کشور است.

وی ادامه داد: رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۹ خرداد لغایت اول تیرماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان از زحمات علی صفاری مربی پرتلاش و ارزنده نهاوندی و حمایت‌های پدر یونس شفیعی تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که یونس شفیعی در اولین آوردگاه آسیایی خود پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در خواهد آورد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=155056
  • دیدگاه‌ها برای کشتی گیر نهاوندی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.