• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

کسب عنوان اول چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر توسط هنرمند نهاوندی

  • کد خبر : 146593
  • 15 اسفند 1400 - 8:55
کسب عنوان اول چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر توسط هنرمند نهاوندی

امیر بحیرایی از کسب عنوان اول و دریافت طوبای زرین جشنواره هنرهای تجسمی فجر توسط هنرمند نهاوندی خبر داد. امیر بحیرایی، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: استاد احسان چراغی ایرانشاهی هنرمند سرشناس و نخبه نهاوندی که توانسته است افتخارات زیادی را برای شهر نهاوند به دست […]

امیر بحیرایی از کسب عنوان اول و دریافت طوبای زرین جشنواره هنرهای تجسمی فجر توسط هنرمند نهاوندی خبر داد.

امیر بحیرایی، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: استاد احسان چراغی ایرانشاهی هنرمند سرشناس و نخبه نهاوندی که توانسته است افتخارات زیادی را برای شهر نهاوند به دست آورد با درخشش در چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بار دیگر خوش درخشید.

وی اظهار داشت: در مراسم اختتامیه اسن جشنواره که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد، هنرمند خوش ذوق نهاوندی موفقیتی دیگر به افتخارات خود و فرهنگ و هنر نهاوند افزود.

بحیرایی افزود: این هنرمند کاریکاتوریست نهاوند در ماه گذشته نیز توانسته بود عنوان برتر نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور در کشور سوریه را نیز کسب کند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: اقای چراغی با کسب عنوان اول و دریافت طوبای زرین جشنواره فجر در رشته کاریکاتور یک‌بار دیگر نام نهاوند را در عرصه ملی پر آوازه کرد.

وی عنوان کرد: جشنواره فجر مهمترین و بالاترین جایزه هنری کشور است که هر ساله برگزار می شود و این اولین بار است که هنرمندی از نهاوند توانسته مقام و عنوانی در این سطح کسب کند.

بحیرایی با با تبریک این موفقیت به جامعه هنری و استاد چراغی بیان داشت: این افتخار برگ زرین دیگری بر دفتر پر افتخار هنرمندان نهاوند افزوده است.

وی در پایان گفت: شهرستان نهاوند در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری دارای استعدادهای بسیار زیادی است که امیدواریم بتوانیم در راستای کسب عنوان های ملی و بین المللی از این هنرمندان حمایت کنیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146593
  • دیدگاه‌ها برای کسب عنوان اول چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر توسط هنرمند نهاوندی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.