• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
1

کسب رتبه برتر استانی پروژه مهر ۹۹ توسط آموزش‌وپرورش نهاوند

  • کد خبر : 94455
  • 09 آذر 1399 - 8:36
کسب رتبه برتر استانی پروژه مهر ۹۹ توسط آموزش‌وپرورش نهاوند

محمدحسین دارایی گفت: با تلاش همه همکاران فرهنگی نهاوند این شهرستان موفق شد پس از ارزیابی‌های صورت گرفته رتبه برتر پروژه مهر امسال را کسب کند. به گزارش عصر همدان، محمدحسین دارایی، مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: طرح پروژه مهر به‌منظور بازگشایی مطلوب مدارس در سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه […]

محمدحسین دارایی گفت: با تلاش همه همکاران فرهنگی نهاوند این شهرستان موفق شد پس از ارزیابی‌های صورت گرفته رتبه برتر پروژه مهر امسال را کسب کند.

به گزارش عصر همدان، محمدحسین دارایی، مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: طرح پروژه مهر به‌منظور بازگشایی مطلوب مدارس در سال تحصیلی ۴۰۰-۱۳۹۹ از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه بر اساس بخشنامه ارسالی وزارتخانه به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان، مدیریت آموزش‌وپرورش نهاوند در بین مناطق نوزده‌گانه استان رتبه برتر پروژه مهر ۹۹ را کسب کرد.

دارایی افزود: در قالب این طرح سازمان‌دهی نیروی انسانی، ساماندهی و تجهیز فضاهای آموزشی و… با برنامه‌ریزی‌های ستادی (اداره) و صفی (مدارس) به نحو احسن انجام پذیرفت.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند در پایان از همه مدیران و عوامل اجرایی مدارس، عوامل آموزشی، عوامل ستاد پروژه مهر آموزش‌وپرورش نهاوند و اعضای محترم شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

همچنین آموزش‌وپرورش نهاوند اعلام کرد؛ بر اساس رایزنی اداره آموزش و پروش شهرستان با اداره کل آموزش‌وپرورش استان و هماهنگی اداره کل با استاندارد ی، بر اساس تصمیم استاندارد و فرماندار محترم، مقرر شد اداره آموزش‌وپرورش نهاوند و خزل و مدارس در این هفته تعطیل و کارکنان به‌صورت دورکاری مسئولیت‌های محوله را انجام دهند.

در این ایام آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان به روال قبل و با نظارت و راهبری غیرحضوری عوامل اجرایی مدارس استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=94455
  • دیدگاه‌ها برای کسب رتبه برتر استانی پروژه مهر ۹۹ توسط آموزش‌وپرورش نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.