• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

کرونا اکثر خانواده های ملایر را درگیر کرده است/ظرفیت بیمارستان های ملایر در حال تکمیل شدن

  • کد خبر : 91728
  • 19 آبان 1399 - 12:30
کرونا اکثر خانواده های ملایر را درگیر کرده است/ظرفیت بیمارستان های ملایر در حال تکمیل شدن

محسن ترکاشوند گفت: ظرفیت بیمارستان های شهرستان ملایر در حال تکمیل شدن است و بیمارستان غرضی ملایر به صوت ۱۰۰ درصد به بیماران کرونایی تعلق گرفته است. به گزارش عصر همدان؛ محسن ترکاشوند مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کووید […]

محسن ترکاشوند گفت: ظرفیت بیمارستان های شهرستان ملایر در حال تکمیل شدن است و بیمارستان غرضی ملایر به صوت ۱۰۰ درصد به بیماران کرونایی تعلق گرفته است.

به گزارش عصر همدان؛ محسن ترکاشوند مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کووید ۱۹ در ملایر اظهار کرد: همانند سایر نقاط کشور در وضعیت بدی از این بیماری قرار داریم.

وی با اشاره به مقایسه آماری ۱۴ و ۱۸ آبان تصریح کرد: در این چهار روز آمار مبتلایان و فوتی های کرونا بسیار افزایش داشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر با بیان اینکه وضعیت کنونی نشان دهنده این است که اپیدمی تمام خانواده های ملایری را درگیر کرده است، عنوان کرد: در این چهار روز میانگین روزانه ۴ تا ۵ فوتی کرونایی در ملایر داشته ایم.

وی تاکید کرد: از ابتدای شوع کرونا در مهر ماه با ۶۱۲ مورد بیشترین آمار بستری کرونا در ملایر را داشته ایم که اما از ابتدای آبان ماه تا امروز ۶۰۰ بیمار در بیمارستان های ملایر بستری شده اند که پیش بینی می شود این آمار به ۸۵۰ نفر برسد.

ترکاشوند با اشاره به تزریق واکسن انفولانزا به یک هزار و ۵۰۰ مادر باردار در ملایر، بیان کرد: متاسفانه آلودگی کرونا حتی به زایشگاه ها و اتاق عمل رسیده و چندین مادر باردار کرونایی فرزندان خود را به دنیا آورده اند و از نوزاد یک روزه تا افراد بالای صد سال در ملایر به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان های شهرستان ملایر در حال تکمیل شدن است، تاکید کرد: بیماستان غرضی ملایر به صورت ۱۰۰ درصد به بیماران کرونایی تعلق گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر افزود: ۱۰۵ بیمار کرونایی در بیمارستان غرضی، ۸۶ بیمار کرونایی در بیمارستان امام حسین(ع) و ۱۲ بیمار نیز در بیماستان مهر بستری هستند.

وی یکی از مشکلات اساسی در بیمارستان ها را دستگاه های اکسیژن ساز عنوان کرد و گفت هر بیمارستان ظرفیت ۱۰۰ بیمار را دارد که در صورت افزایش بیماران کرونای با مشکل برمی خوریم.

ترکاشوند با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی از جانب همه مردم تاکید کرد: بهترین راه مقابله با کرونا پیشگیری است چرا که هیچ دارویی برای این بیماری اثرگذاری لازم را ندارد.

وی با اشاره به ابتلای ۳۶ نفر از کادر درمانی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به کرونا تاکید کرد: برخی مراکز و پایگاه های بهداشتی به دلیل ابتلای کارکنان آن به کرونا تعطیل شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر تاکید کرد: پیشنهاد ما برای مقابله با کرونا محدودیت ها اثرگذار و تعطیلی کلی دو تا سه هفته ای است.

وی گفت: پیش بینی می شود خطرناک تر از این پیک بیماری کرونا در نیمه دوم آذر و دی باشد که با توجه به شیوع آنفولانزا اوضاع بسیار وخیم تر شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91728
  • دیدگاه‌ها برای کرونا اکثر خانواده های ملایر را درگیر کرده است/ظرفیت بیمارستان های ملایر در حال تکمیل شدن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.