• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0

کتاب یک نویسنده اسدآبادی سریال می‌شود

  • کد خبر : 151090
  • 08 اردیبهشت 1401 - 8:47
کتاب یک نویسنده اسدآبادی سریال می‌شود

“عصرهای کریسکان” خاطرات یک آزاده کُرد به قلم کیانوش گلزار راغب، نویسنده اسدآبادی است که با تفاهمنامه ای قرار است با اقتباس از آن به صورت سریال ساخته شود. به گزارش عصرهمدان؛ وحید پناهلو، مدیر مرکز تولیدات سریال سازمان سینمایی سوره در خبری اعلام کرده است که کتاب “عصرهای کریسکان” به قلم کیانوش گلزار راغب […]

“عصرهای کریسکان” خاطرات یک آزاده کُرد به قلم کیانوش گلزار راغب، نویسنده اسدآبادی است که با تفاهمنامه ای قرار است با اقتباس از آن به صورت سریال ساخته شود.

به گزارش عصرهمدان؛ وحید پناهلو، مدیر مرکز تولیدات سریال سازمان سینمایی سوره در خبری اعلام کرده است که کتاب “عصرهای کریسکان” به قلم کیانوش گلزار راغب طی تفاهمنامه به صورت سریال ساخته می شود.

“عصرهای کریسکان” خاطرات یک آزاده کُرد است که اخیرا به شهادت رسیده است.

در این زمینه کیانوش گلزار راغب، نویسنده کتاب در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: از سال گذشته موضوع ساخت سریال با اقتباس از کتاب “عصرهای کریسکان” مطرح بود و تلاش دوستان بر این بود فیلمنامه این سریال را بنویسند، بنده هم از این اقدام استقبال و خوشحال شدم که منطقه کردستان مدنظر سینماگران قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تخصص ادبیات کتاب با سینما فرق دارد، بنده دخالتی در این زمینه ندارم و دوستان در حال تلاشند به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=151090
  • دیدگاه‌ها برای کتاب یک نویسنده اسدآبادی سریال می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.