• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

کاشت ۱۱۰۰ درخت به تعداد شهدای ملایر در هفته منابع طبیعی

  • کد خبر : 146917
  • 18 اسفند 1400 - 8:51
کاشت ۱۱۰۰ درخت به تعداد شهدای ملایر در هفته منابع طبیعی

جواد زنگنه گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی به یاد و نام شهدای شهرستان و به تعداد آنان یک هزار و ۱۰۰ درخت در سطح شهرستان ملایر کاشته می شود. به گزارش عصر همدان ؛ جواد زنگنه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر در مراسم ویژه روز درختکاری در ملایر با اشاره به […]

جواد زنگنه گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی به یاد و نام شهدای شهرستان و به تعداد آنان یک هزار و ۱۰۰ درخت در سطح شهرستان ملایر کاشته می شود.

به گزارش عصر همدان ؛ جواد زنگنه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر در مراسم ویژه روز درختکاری در ملایر با اشاره به مهمترین برنامه های هفته منابع طبیعی در شهرستان اظهار کرد: با همکاری ادارات و ارگان های مختلف برنامه های متنوعی در ایام این هفته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه درختکاری یک مسئله مهم و حیاتی است تصریح کرد: باید نهایت تلاش انجام شود تا درخت ماری نهادینه و تبدیل به یک فرهنگ عمومی در بین همه مردم شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر بیان کرد: با کاشت و گسترش درختان سبب رسیدنبه منابع غذایی پایدار شده و باعث حفظ آب می شود.

وی گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی به یاد و نام شهدای شهرستان و به تعداد آنان یک هزار و ۱۰۰ درخت در سطح شهرستان ملایر کاشته می شود.

زنگنه به احداث دو بند آب ملاتی به همت خیرین ملایری در شهرستان اشاره و تصریح کرد: خیرین ملایری در حوزه های مختلف سرآمد هستند و برای نخستین بار در استان و به همت خیراندیشان ملایر دو بند در شهرستان احداث شد.

وی با اشاره به عملکرد نهالستان قدس ملایر عنوان کرد: سالانه به طور متوسط یک‌میلیون اصله نهال در شهرستان تولید و در استان توزیع می شود و امسال نیز این میزان تولید و در سطح استان توزیع شده است.

گفتنی است، همزمان با روز پاسدار و روز درختکاری مراسم کاشت درخت در ملایر با حضور جمعی از خانواده های شهدا، مسئولین، پاسداران و بسیجیان برگزار شد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146917
  • دیدگاه‌ها برای کاشت ۱۱۰۰ درخت به تعداد شهدای ملایر در هفته منابع طبیعی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.