• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

چه طرح هایی در تویسرکان افتتاح و کلنگ زنی شد؟+تصاویر

  • کد خبر : 144731
  • 23 بهمن 1400 - 8:54
چه طرح هایی در تویسرکان افتتاح و کلنگ زنی شد؟+تصاویر

مردم تویسرکان در حالی بهمن ماه ۱۴۰۰ را با جشن چهل و ساه سالگی فجر انقلاب پشت سر گذاشتند که شاهد بهره برادری از بیش از طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان بودند. به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ در دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ طرح های متنوعی در تویسرکان مورد بهره براری قرار گرفت و عملیات […]

مردم تویسرکان در حالی بهمن ماه ۱۴۰۰ را با جشن چهل و ساه سالگی فجر انقلاب پشت سر گذاشتند که شاهد بهره برادری از بیش از طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان بودند.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ در دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ طرح های متنوعی در تویسرکان مورد بهره براری قرار گرفت و عملیات اجرایی ده ها پروژه نیز در این دهه آغاز شد.

در جشن فجر چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی، با کمک خیرین نیک اندیش بیش از یک هزار بسته کمک های مؤمنانه بین محرومان و نیازمندان توزیع شد.
از جمله طرح هایی که مورد بهره برادری یا کلنگ زنی در این شهرستان قرار گرفت به می توان به موارد ذیل شده اشاره کرد:

افتتاح مرکز آموزشی و توانبخشی یادگیری و خدمات مشاوره‌ای خیرساز زنده یاد اقدس اخوان در ۲۰۰ مترمربع زیربنا با چهار میلیارد تومان اعتبار.

بهره برادری همزمان ۲۸۹ واحد مسکونی روستایی با مجموع ۸۱ میلیارد تومان اعتبار که برای هر واحد ۸۰ مترمربع مساحت زمین و به طور میانگین برای هر واحد نیز یک صد میلیون تومان کمک بلاعوض در نطر گرفته شده است.

آغاز عملیاتی اجرایی ساخت ۱۰ واحد مسکن محرومان، تکمیل طرح روشنایی تقاطع امامزاده ناصر(ع) با ۹۰۰ میلیون تومان هزینه، تکمیل محور تویسرکان ـ خیرآباد با چهار میلیارد تومان اعتبار.

همچنین در دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه توزیع نیروی برق شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح شد که از جمله آن می توان به افتتاح هفت طرح شرکت توزیع برق شامل شامل اصلاح و بهینه سازی خط روستایی و احداث شبکه فشار ضعیف، با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۱۱ طرح برق رسانی اصلاح شبکه برق، با مجموع هشت میلیون تومان اعتبار اشاره کرد.

در این دهه ، دو گلخانه در مساحت پنج هزار متر مربع و در مجموع با هزینه کرد ۲ میلیارد و و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار فعالیت خود را آغار کرد و ۱۷ طرح مخابراتی شامل توسعه نسل سه و چهار اینترنت در روستاها با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار مورد بهره برادری قرار گرفت.

افتتاح پروژه شرکت تولیدی دانش‌بنیان ورن زیست با سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد تومان در شهرک صنعتی فرسفج بودند و بهره برادری از گاوداری شیرافشان در روستای فتح آباد بخش قلقل با سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیارد تومانی و ظرفیت اسمی یک‌هزار رأس گاو گوشتی و شیری و افتتاح همزمان گازرسانی به ۱۵ واحد تولیدی نیز در دهه مبارک فجر در تویسرکان محقق شد.

مردم تویسرکان در این دهه همچنین شاهد آغاز به کار شرکت تعاونی کشت و صنعت کیمیا دشت خرمرود در روستای حاجی آباد با سرمایه ۱۶۰ میلیون تومان آن هم به همت بخش خصوصی بودند.ناگفته نماند که پروژه ایستگاه اقلیم‌شناسی خودکار در روستای اشتران با هزینه کرد یک‌میلیارد تومان افتتاح شد.

در دهه مبارک فجر در شهرستان تویسرکان همچنین عملیات اجرایی طرح هادی و بهسازی روستاهای قلی لاله سفلی با اعتبار۵۰۰ میلیون تومان، فتح آباد با اعتبار ۴۳۰ میلیون تومان و برفیان با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان به صورت همزمان آغاز شد و کلنگ زنی ۱۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ، یک میلیارد تومان بلاعوض و یک میلیارد تومان از محل تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در ۹۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

امید آن که با تلاش و کوشش دولت انقلابی جدید در سال های آتی شاهد افتتاح طرح های بیشتری در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=144731
  • دیدگاه‌ها برای چه طرح هایی در تویسرکان افتتاح و کلنگ زنی شد؟+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.