• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
1

چهره‌ غواصی که در تاریخ تلویزیون ماندگار شد

  • کد خبر : 139499
  • 04 دی 1400 - 10:54
چهره‌ غواصی که در تاریخ تلویزیون ماندگار شد

شهید حبیب‌الله کاظمی یکی از شهدای غواص در عملیات کربلای ۴ است که با قطع شدن صدای او آخرین امید لشکر رقم خورد. به گزارش عصرهمدان؛ یکی از غواصان عملیات کربلای ۴ شهیدی است که سیمایش در تلویزیون را شاید دیده باشید، متعلق به شهدی اسدآباد است که به‌عنوان بی‌سیمچی حضورداشته است. این شهید کسی […]

شهید حبیب‌الله کاظمی یکی از شهدای غواص در عملیات کربلای ۴ است که با قطع شدن صدای او آخرین امید لشکر رقم خورد.

به گزارش عصرهمدان؛ یکی از غواصان عملیات کربلای ۴ شهیدی است که سیمایش در تلویزیون را شاید دیده باشید، متعلق به شهدی اسدآباد است که به‌عنوان بی‌سیمچی حضورداشته است.

این شهید کسی نیست جزء شهید حبیب‌الله کاظمی که در پایان عملیات کربلای ۴ در سال ۶۵ در اروندرود با قطع شدن صدایش آخرین امید لشکر انصار الحسین(ع) رقم خورد.

شهید حبیب‌الله کاظمی در بیستم سال ۱۳۴۴ زمانی که هوا آرام به سردی می‌رفت و برگ‌های زرد و نارنجی و قرمز درختان زیر پا عابران پیاده گوش را نوازش می‌داد، به دنیا آمد و پدر و مادر نامش را حبیب‌الله نام نهادند.

او در روستای چنارعلیا چشم به جهانی گشود و همان دوران کودکی تا نوجوانی را درهمان روستا گذراند و سال ۶۰ زمانی تنها ۱۶ سال بیشتر نداشت به عضویت بسیج درآمد و همان سال راهی جبهه جنگ رفت.

بنا به گفته همرزمانش شهید حبیب‌الله کاظمی در ۷ عملیات شرکت کرده و همان سال به عضویت سپاه پاسداران درآمده است که به ناگاه در عملیات کربلای ۴ در اروندرود درحالی‌که بی‌سیمی بر دوش حمل و می‌کرد و موقعیت‌ها را گزار می‌دهد، به درجه رفیع شهادت درآمد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=139499
  • دیدگاه‌ها برای چهره‌ غواصی که در تاریخ تلویزیون ماندگار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.