• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

چرا دستورالعمل فعالیت باشگاه های ورزشی، برای همه بطور یکسان اجرا نمی شود؟/سرپرست اداره ورزش اسدآباد: ما تنها وظیفه نظارتی داریم نه اجرایی

  • کد خبر : 79776
  • 29 مرداد 1399 - 18:10
چرا دستورالعمل فعالیت باشگاه های ورزشی، برای همه بطور یکسان اجرا نمی شود؟/سرپرست اداره ورزش اسدآباد: ما تنها وظیفه نظارتی داریم نه اجرایی

به دنبال دریافت پیام مردمی در خصوص بازگشایی دو سالن ورزشی کارگران و ولیعصر اسدآباد، سرپرست اداره ورزش و امور جوانان این شهرستان گفت: متولی باشگاه کارگران اداره کار است و به آنان تذکر داده‌ایم. صبح امروز پیام مردمی را از مسئول باشگاهی ورزشی در شهرستان که نامش در نزد رسانه به امانت است، دریافت […]

به دنبال دریافت پیام مردمی در خصوص بازگشایی دو سالن ورزشی کارگران و ولیعصر اسدآباد، سرپرست اداره ورزش و امور جوانان این شهرستان گفت: متولی باشگاه کارگران اداره کار است و به آنان تذکر داده‌ایم.

صبح امروز پیام مردمی را از مسئول باشگاهی ورزشی در شهرستان که نامش در نزد رسانه به امانت است، دریافت کردیم با این مضمون که: «چرا سالن ما باید به علت کرونا تعطیل باشد ولی سالن کارگران و سالن ولیعصر باز؟ اگر کرونا هست، داخل سالن کارگران و ولیعصر هم هست و اگر قانون هست برای همه باشد. درخواست دارم از نماینده، فرماندار و دادستان شهر که پیگیری کنند.»

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در این زمینه گفت: با مسئول سالن ورزشی ولیعصر صحبتی کردیم و ایشان اعلام کردند که سالن مذکور تعطیل است. در مورد باشگاه کارگران هم متولی آن، اداره کار بوده و ما اخطار لازم را داده ایم. اما چون آن باشگاه زیر نظر ما نیست نمی‌توانیم اقدام دیگری انجام دهیم لذا به مسئولان از جمله فرمانداری هم اطلاع دادیم.

حمیدرضا رجبی گفت: ما تنها نظارت بر اماکن ورزشی را بر عهده داشته و قانون اجرایی نداریم و تنها می‌توانیم به مسئولان بالادستی گزارش دهیم.

وی به تعداد کم افراد در سالن اشاره کرد و گفت: سابق بر این در سالن‌های ما بالای دو هزار نفر حضور داشتند و امروز که نهایتا ۸ الی ۱۰ نفر در سالن حضور پیدا میکنند، فعالیت آنجا از لحاظ مالی حتی به اندازه برق مصرفی سالن نیز ارزش ندارد و حضور افراد به صرفه نیست.

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد با بیان این‌که ما تعطیلی سالن های ورزشی و فعالیتشان را پیگیری میکنیم، گفت: وقتی دولت یک مصوبه می‌دهد که کارمندی باید آن مصوبه را رعایت کند، این مورد برای سالن‌های سپاه، آموزش و پرورش، کار و رفاه اجتماعی هم صدق می‌کند و خود این سازمان و ادارات که متولی سالن هستند، باید پیش قدم شده و نسبت به اجرای آن مصوبه اقدام کنند.

رجبی تأکید کرد: حال اینکه اداره کار، بعنوان متولی باشگاه کارگران اسدآباد، پیش قدم تعطیلی سالن ها نمی‌شود و تخلف می‌کند را نمی دانیم باید چه کاری انجام دهیم.

اگر چه سرپرست اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد پاسخ سؤالات ما را داد، اما قانع نشده و به همین دلیل بار دیگر با طرح سؤالات چند موضوع را متذکر می شویم:

درست است که متولی باشگاه کارگران اداره کار و رفاه اجتماعی است اما نظارت برعهده اداره ورزش است!

براستی مگر باشگاه‌ها تعطیل نیست؟ پس چرا برخی قانون می‌شکنند و اقدام به بازگشایی کردند؟ این موضوع نشان می‌دهد که کمترین نظارت بر اماکن ورزشی حتی خصوصی انجام می‌شود.
این که چون تعداد افراد در سالن کم است، پس مشکلی برای بازگشایی آنان نیست، توجیه است! کما این که ممکن است بسیاری از سالن‌ها هم به اینگونه باشد و نباید توقع داشت با وجود مصوبه دولتی مبنی بر تعطیلی اماکن ورزشی بازگشایی شوند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79776
  • دیدگاه‌ها برای چرا دستورالعمل فعالیت باشگاه های ورزشی، برای همه بطور یکسان اجرا نمی شود؟/سرپرست اداره ورزش اسدآباد: ما تنها وظیفه نظارتی داریم نه اجرایی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.