• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

پیگیر اتمام طرح‌های ورزشی نهاوند هستیم

  • کد خبر : 199093
  • 09 مهر 1402 - 8:32
پیگیر اتمام طرح‌های ورزشی نهاوند هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: برای استفاده جوانان از امکانات ورزشی پیگیر به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی شهرستان نهاوند هستیم.

علی حقیقی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: تمام تلاش ما این است که همه ظرفیت‌های شهرستان را در کنار مجموعه ورزش در راستای ایجاد زیرساخت‌ها قرار دهیم تا جوانان را به ورزش سوق بدهیم.

وی در خصوص طرح‌های نیمه‌کاره ورزش نهاوند اظهار داشت: استخر شهرک طالقانی یکی از این پروژه‌ها است که پیشرفت خوبی دارد و تلاش داریم در کوتاه‌ترین زمان و در ماه‌های آینده به اتمام برسد.

حقیقی افزود: مجموعه مهندس علیمرادیان هم در سال‌های گذشته با مشکلاتی که داشت و با سوء مدیریت‌های که داشت با تلاش مجموعه شهرستان به اداره ورزش واگذار شد.

وی ادامه داد: در این مرحله بر روی دیوارکشی و نصب نرده و اقدامات حفاظتی و نصب دوربین در این مجموعه تلاش داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تعمیرات سالن کشتی انجام‌شده است و تلاش داریم استخر مجموعه و خوابگاه را نیز با اعتباراتی که مصوب شده و نیازمند تخصیص است و یا با استفاده از ماده ۲۷ در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهیم.

وی بیان داشت: با این اقدامات امیدواریم استخر و خوابگاه مجموعه را بتوانیم در اختیار ورزشکاران و جوانان شهرستان قرار دهیم.

حقیقی در خصوص چمن استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند افزود: در این خصوص اولویت اول ما زمین چمن طبیعی بود ولی با توجه به مشکلات کمبود آب این موضع امکان‌پذیر نیست و باید از چمن مصنوعی استفاده شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار متر چمن مصنوعی تهیه‌شده است و این پروژه به ۸ هزار متر چمن مصنوعی نیاز دارد و تلاش می‌کنیم بقیه این چمن را تهیه کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در حمایت از هیئت‌های ورزشی هم باید از درآمد اماکن ورزشی به این امر اختصاص یابد ولی اماکن ورزشی در این شهرستان ساماندهی خاصی نداشت.

وی اظهار داشت: با توجه به این موضوع و نیاز هیئت‌ها از اعتبارات سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان و با پیگیری‌های مسئولان اخیراً ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هم برای شهرستان لحاظ کردیم که در روزهای آینده در اختیار هیئت‌های ورزشی شهرستان قرار خواهد گرفت.

حقیقی در پایان گفت: نهاوند صدقه زیادی در ورزش استان دارد و تلاش همه مسئولان شهرستان و مجموعه ورزش در راستای استفاده جوانان از طرح‌های ورزشی و به اتمام رساندن پروژه‌ها است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=199093
  • دیدگاه‌ها برای پیگیر اتمام طرح‌های ورزشی نهاوند هستیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.