• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
3

پیش‌بینی فعالیت ۱۰۰ گروه جهادی در ایام نوروز در استان همدان

  • کد خبر : 179043
  • 09 اسفند 1401 - 9:48
پیش‌بینی فعالیت ۱۰۰ گروه جهادی در ایام نوروز در استان همدان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در ایام نوروز قرار گرفته و مشکلات خاص خود را دارد اما با توجه به فراخوان داده شده پیش بینی می شود حدود ۱۰۰ گروه جهادی در فعالیت‌ها شرکت کنند. به گزارش عصرهمدان؛ برپایی اردوهای جهادی از جمله […]

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در ایام نوروز قرار گرفته و مشکلات خاص خود را دارد اما با توجه به فراخوان داده شده پیش بینی می شود حدود ۱۰۰ گروه جهادی در فعالیت‌ها شرکت کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ برپایی اردوهای جهادی از جمله اقدامات بسیار موثر در راستای محرومیت‌زدایی است که باید بیش از پیش در میان عموم مردم ترویج داده شود.

اعزام تیم‌های تخصصی به مناطق کمتر برخوردار و رفع محرومیت از چهره این مناطق بدون چشمداشت مادی هم سبب برخورداری از اجر اخروی خواهد شد و هم اقدامی موثر برای آبادانی بیشتر کشور خواهد بود.

علی قره‌باغی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: سال گذشته سه رزمایش جهادی برگزار شد که در عید نوروز ۱۳۷ گروه جهادی و ۴۴۰ گروه در اردیبهشت ماه و در هفته بسیج آبانماه حدود ۵۴۰ گروه جهادی فعالیت داشتند.

وی افزود: امسال از ایام نوروز اردهای جهادی شروع می شود و در حال حاضر فراخوان دادیم تا گروه ها اعلام آمادگی کنند.

قره باغی گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در ایام نوروز قرار گرفته و مشکلات خاص خود را دارد اما با توجه به فراخوان داده شده پیش بینی می شود حدود ۱۰۰ گروه جهادی در فعالیت‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179043
  • دیدگاه‌ها برای پیش‌بینی فعالیت ۱۰۰ گروه جهادی در ایام نوروز در استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.