• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
0

پویش استانی تشییع پیکر سردار سلیمانی به درخواست مردم همدان است

  • کد خبر : 41239
  • 15 دی 1398 - 10:24
پویش استانی تشییع پیکر سردار سلیمانی به درخواست مردم همدان است

سردار مظاهر مجیدی در خصوص پویش استانی تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی در همدان، گفت: این پویش به درخواست‌ پی‌درپی مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان به راه افتاده است. فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص پویش استانی در دعوت از پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به […]

سردار مظاهر مجیدی در خصوص پویش استانی تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی در همدان، گفت: این پویش به درخواست‌ پی‌درپی مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان به راه افتاده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص پویش استانی در دعوت از پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور تشییع در این شهر، اظهار کرد: این پویش به درخواست‌های پی‌درپی مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان به راه افتاده است.

وی با بیان اینکه همه مردم کشور علاقه‌مند و مشتاق تشییع پیکر شهید در استان‌های خود هستند، افزود: تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی به دلیل ضیق وقت و برنامه‌ریزی سپاه در برخی استان‌ها امکان‌پذیر نیست.

سردار مجیدی با بیان اینکه روز سه‌شنبه پیکر سردار شهید سلیمانی باید در زادگاه وی کرمان آرام بگیرد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ها در شهرهایی همچون مشهدالرضا و تشییع در حرم رضوی و قم در حرم مطهر حضرت معصومه (ع) پیش‌بینی شده تا از وجود این سردار بزرگ در این مکان‌های معنوی استفاده بیشتری شود.

وی با بیان اینکه از خداوند می‌خواهیم که این شهید بزرگوار در جوار حضرت حق و شهدای کربلا قرار گیرد، در پایان ادامه داد: امید است همه ما بتوانیم در مسیر و راه این شهید بزرگوار حرکت کنیم.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41239
  • دیدگاه‌ها برای پویش استانی تشییع پیکر سردار سلیمانی به درخواست مردم همدان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.