• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
1

پلیس ساختمان در اسدآباد فعال‌تر شد/ شهروندان از ساخت و ساز غیرمجاز بپرهیزند

  • کد خبر : 42625
  • 21 دی 1398 - 13:45
پلیس ساختمان در اسدآباد فعال‌تر شد/ شهروندان از ساخت و ساز غیرمجاز بپرهیزند

علیرضا فعله‌گری با تأکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اسد آباد گفت: در این راستا واحد اجراییات شهرداری و پلیس ساختمان در اسدآباد فعال شده است. شهردار شهر اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ یکی از مهمترین مشکلات و معضلات شهر اسدآباد را ساخت و سازهای غیر مجاز دانست و اظهار […]

علیرضا فعله‌گری با تأکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز اسد آباد گفت: در این راستا واحد اجراییات شهرداری و پلیس ساختمان در اسدآباد فعال شده است.

شهردار شهر اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ یکی از مهمترین مشکلات و معضلات شهر اسدآباد را ساخت و سازهای غیر مجاز دانست و اظهار کرد: این معضل موجب ارجاع پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ می شود و قطعا شهروند متخلف متضرر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروزه ساخت و ساز غیر مجاز موجب مشکلاتی هم برای شهرداری و هم فرد متخلف می شود، گفت: باید ساخت و سازهای غیر مجاز را جدی بگیریم و در این زمینه واحد اجراییات شهرداری فعال تر شده است.

فعله‌گری تاکید کرد: مردم برای ساخت و ساز در هر زمینه ای از جمله تعمیر موزاییک فرش باید شهرداری را در جریان بگذارند و مجوز دریافت کنند که در غیر این صورت به کمیسیون ماده ۱۰۰ معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به فعال شدن پلیس ساختمان در اسدآباد، تصریح کرد: ساختمانهایی که در حال ساخت هستند، باید تابلوی مشخصات ساختمان نصب شود و نقشه آن هم برای بررسی از سوی پلیس ساختمان موجود باشد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42625
  • دیدگاه‌ها برای پلیس ساختمان در اسدآباد فعال‌تر شد/ شهروندان از ساخت و ساز غیرمجاز بپرهیزند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.