• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

پشتیبانی انجمن حمایت زندانیان از نزدیک به ۴۰۰ مددجوی همدانی

  • کد خبر : 181448
  • 22 فروردین 1402 - 11:16
پشتیبانی انجمن حمایت زندانیان از نزدیک به ۴۰۰ مددجوی همدانی

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان همدان با اعلام اینکه نزدیک به ۴۰۰ مددجوی همدانی از پشتیبانی این انجمن بهره مند هستند، گفت: به دنبال درآمد پایدار برای این انجمن به منظور حمایت بیشتر از خانواده های زندانیان هستیم. به گزارش عصرهمدان؛ حسن خانجانی موقر، رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان و دادستان همدان همزمان […]

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان همدان با اعلام اینکه نزدیک به ۴۰۰ مددجوی همدانی از پشتیبانی این انجمن بهره مند هستند، گفت: به دنبال درآمد پایدار برای این انجمن به منظور حمایت بیشتر از خانواده های زندانیان هستیم.

به گزارش عصرهمدان؛ حسن خانجانی موقر، رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان و دادستان همدان همزمان با ماه مبارک رمضان در حاشیه سرکشی از سه خانواده دارای سرپرست زندانی زیر پوشش کمیته امداد، گفت: تعدادی از خانواده ها با زندانی شدن سرپرست خانوار به هر دلیلی با مشکلات بسیار روبرو می شوند.

وی اظهار کرد: برخی از این خانواده ها توان مالی لازم برای پرداخت اجاره بها و یا تأمین هزینه تحصیلی فرزندان خود را ندارند، بنابراین انجمن حمایت زندانیان در راستای کمک به این خانواده ها فعالیت های خود را تعریف کرده است.

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان با اعلام اینکه نزدیک به ۴۰۰ خانواده مددجوی همدانی از پشتیبانی این انجمن بهره مند هستند، افزود: در حدود ۲۰۰ خانواده به دلیل شرایط پیش آمده از قبیل محکومیت مالی متعدد سرپرست خانوار، تعداد بالای فرزندان و یا حبس بالای یک سال به طور مشترک هم از پشتیبانی های این انجمن برخوردار می شوند و هم زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) قرار می گیرند تا گرفتار آسیب های اجتماعی نشوند.

خانجانی موقر با اشاره به تلاش های مجموعه دادسرای مرکز استان به منظور ارایه راهکارهای قانونی برای کاهش مجازات زندانیان سرپرست خانوار درخصوص جرایم غیرعمد، عنوان کرد: همچنین با همکاری ستاد دیه استان و انجمن حمایت از زندانیان کمک های مردمی برای پرداخت جرایم غیرعمدی تعدادی از زندانیان و خانواده های آنان جمع آوری می شود.

وی تأکید کرد: انجمن حمایت زندانیان هیچ گونه بودجه دولتی دریافت نمی کند، بنابراین زمینه سازی برای ایجاد درآمدی پایدار با هدف تقویت این انجمن و در نهایت کمک به خانواده های آبرومند مددجویان جزء اولویت های ما است که برای تحقق آن در تلاش هستیم تا با کمک خیران اجرایی شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181448
  • دیدگاه‌ها برای پشتیبانی انجمن حمایت زندانیان از نزدیک به ۴۰۰ مددجوی همدانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.