• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد منطقه یک همدان

  • کد خبر : 45887
  • 07 بهمن 1398 - 12:15
پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد منطقه یک همدان

احمد زندی از پرداخت ۴ میلیارد تومان و ۹۵۱ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد منطقه یک همدان خبر داد و گفت: این نهاد تاکنون ۱۸۲ مورد فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش تسهیلات اشتغال ایجاد کرده است. رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به توجه […]

احمد زندی از پرداخت ۴ میلیارد تومان و ۹۵۱ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد منطقه یک همدان خبر داد و گفت: این نهاد تاکنون ۱۸۲ مورد فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش تسهیلات اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به توجه کمیته امداد به رویکرد مددکاری اشتغال محور و تشویق مددجویان به ایجاد اشتغال و دستیابی به توانمندی اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال چهار میلیارد و ۹۵۱ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد منطقه همدان اعطا شد.

وی افزود: مبلغ ۷۵۶ میلیون تومان وام اشتغال در طول امسال از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و چهار میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان از محل منابع بانک‌ها تامین و به مددجویان پرداخت شده است.

زندی ادامه داد: تسهیلات پرداختی در بخش دام‌پروری، خدمات، کشاورزی، فعالیت‌های صنعتی، معدنی و صنایع دستی است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان با بیان اهمیت اجرای نظام هدایت شغلی و راهبری شغلی مددجویان زیرپوشش تصریح کرد: این نهاد تاکنون ۱۸۲ مورد فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد با اعطای تسهیلات اشتغال ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۶ طرح ایجاد شده مربوط به  طرح‌های خودکفایی، ۲۵ مورد توان‌افزایی و یک مورد کارانگیزی بوده است.

زندی با تاکید بر توانمندسازی و شکوفایی استعدادهای نیازمندان و محرومان بیان کرد: ۵۴۹ نفر از مددجویان کمیته امداد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند که از این تعداد ۳۶۰ نفر در دوره‌های کوتاه مدت و ۱۸۹ نفر در دوره‌های بلندمدت شرکت کرده‌اند.

وی در خصوص استمرار و پایداری طرح‌های اشتغال کمیته امداد یادآور شد: نظارت‌های مستمر برای رفع مشکلات طرح‌های اشتغال ماهانه توسط کمیته امداد انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=45887
  • دیدگاه‌ها برای پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد منطقه یک همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.