• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
2

ویژه برنامه بهارنامه با هدف معرفی مفاخر شهرستان بهار در شبکه های اجتماعی منتشر می شود

  • کد خبر : 92575
  • 26 آبان 1399 - 11:40
ویژه برنامه بهارنامه با هدف معرفی مفاخر شهرستان بهار در شبکه های اجتماعی منتشر می شود

معصومه فزونی از برگزاری بیش از ۱۱۰ برنامه فرهنگی به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب, کتابخوانی و کتابدار در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان بهار خبر داد. به گزارش عصر همدان، معصومه فزونی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار ضمن تبریک بیست و هشتمین دوره هفته کتاب, کتابخوانی و کتابدار با شعار […]

معصومه فزونی از برگزاری بیش از ۱۱۰ برنامه فرهنگی به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب, کتابخوانی و کتابدار در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش عصر همدان، معصومه فزونی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار ضمن تبریک بیست و هشتمین دوره هفته کتاب, کتابخوانی و کتابدار با شعار “دانایی, مانایی” از برگزاری بیش از ۱۱۰ برنامه فرهنگی در سطح کتابخانه های عمومی شهرستان خبر داد که با در نظر داشتن شرایط ناشی از موج سوم شیوع ویروس کرونا برگزاری تمامی برنامه های امسال را بصورت مجازی و غیرحضوری عنوان کرد.

فزونی به عناوین ویژه های برنامه های هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار اظهار داشت: برگزاری نشست های کتابخوان، جلسه نقد کتاب، مسابقات کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب، جلسات مطالعاتی و معرفتی با محوریت کتاب و موضوعات متنوع، برگزاری ویژه برنامه های متنوع در بخش کودک و نوجوان (قصه گویی، کاردستی، نقاشی، جمع خوانی و …) از جمله برنامه های ما در این هفته می باشد.

فزونی در ادامه به تشریح برنامه های شاخص شهرستان در ایام گرامیداشت هفته کتاب پرداخت و گفت: عضویت رایگان در روز ۲۴ آبان به صورت غیر حضوری و با پیش ثبت نام در سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی SAMANPL.IR انجام می شود، علاقمندان می توانند رایگان به مدت یکسال عضو کتابخانه های عمومی شوند.

وی همچنین افزود: از برندگان دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با تعداد ۳۶۴۷ شرکت کننده که به صورت الکترونیکی برگزار شد تقدیر خواهد شد که در این جشنواره از یک برنده ملی و ۴۰ برنده استانی تقدیر بعمل خواهد آمد.

فزونی هنچنین از برگزاری ویژه برنامه “بهارنامه” با موضوع سلسله نشست های کتابشناسی و معرفی مفاخر شهرستان بهار با حضور محقق و نویسنده برتر استان آقای جواد نوری خبر داد و گفت: این برنامه از تاریخ ۲۶ آبان ساعت ۲۱ از شبکه اجتماعی آپارات به آدرس hamedanpl و صفحه اینستاگرام اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهار به آدرس public_libraries_bahar پخش می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت معرفی و شناخت مفاخر و مشاهیر شهرستان و معرفی آثار مکتوب آنان به عنوان گنجینه های معنوی شهرستان از عموم مردم فهیم و فرهنگ دوست به منظور دنبال نمودن این سلسه نشست ها و بهره گیری از مباحث پیرامون آن در راستای شناخت هرچه بیشتر و آشنایی هرچه بهتر با پیشینه فرهنگی، علمی و ادبی شهرستان دعوت بعمل آورد.

فزونی ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان از فعالیت گسترده کتابخانه های عمومی در ایام شیوع بیماری کرونا با شعار “کتابخوانی تعطیل نمی شود” و برگزاری بیش از ۳۵۰ برنامه فرهنگی, ترویجی و کتابخوانی و برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: امیدواریم مردم فهیم و کتابخوان شهرستان در شرایط خاص کنونی با محوریت شعار “درخانه بمانیم، کتاب بخوانیم” ضمن همنشینی با کتاب در راستای ارتقای سواد و سلامت اجتماعی در دانایی و مانایی جامعه سهیم شوند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92575
  • دیدگاه‌ها برای ویژه برنامه بهارنامه با هدف معرفی مفاخر شهرستان بهار در شبکه های اجتماعی منتشر می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.