• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

ولایت و رهبری یکی از عوامل قدرت‌یابی کشور در منطقه است

  • کد خبر : 208274
  • 08 دی 1402 - 22:29
ولایت و رهبری  یکی از عوامل قدرت‌یابی کشور در منطقه است
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ولایت و رهبری همه جا تعیین کننده بوده و یکی از عوامل قدرت‌یابی کشور در منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ سردار رضا طلایی نیک، امشب در پنجمین یادواره شهدای منطقه سعیدیه همدان اظهار داشت: هفته پیش رو سالروز تولد صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیه است، ادای احترام میکنم به ولادت این بانوی دو عالم و الگوی زنان کشور و سرزمینم.

وی افزود: در شب یوم الله ۹ دی هستیم، ۱۴ سال قبل در این تاریخ ملت ایران حماسه بزرگی را آفریدند، نقش مردم در حفظ نظام و نشان دادن بصیرت، در رابطه با فتنه‌های مهندسی شده بازی‌خوردگان فتنه‌ساز بی‌‌نظیر بود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در این فتنه هم ملت ایران حرف آخر را زد، اذعان داشت: حضور با بصیرت و با همت مردم در میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی در این کشور مثال زدنی است.

سردار طلایی نیک با اشاره به سالروز سردار دلها، تصریح کرد: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امام بود و ۴۰ سال و اندی عمر پر برکت خود را برای تحول تاریخی در جهان و استحکام جبهه مقاومت را گذاشت.

وی با اشاره به شهادت شهید اخیر مستشار سید رضی موسوی، گفت: این شهیدان ستاره فروزان آسمان کشور هستند، آنها آرزومند وصل به الله بوده و در اوج ایمان به هدف والای خود رسیدند.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه مقام معظم رهبری به برجسته بودن شهدای همدان تاکید کردند، ادامه داد: این یادواره‌های ارزشمندی که با محتوای ارزشمند دراین جمع معنوی که از اقشار گوناگون، در آت شرکت می‌کنند، واقعاً شایسته تکریم است.

سردار طلایی نیک اذعان داشت: سردار همدانی قبل از شهادتش گفتند، سخت است در مورد شخصیت‌هایی صحبت کنیم که شناخت عمیقی درباره آنها نداریم، اما ما به این یادواره‌ها و حضور شهدا نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در این یادواره‌ها عهد و پیمانی در دل، روح و عمل ما پیدا می‌شود، افزود: شهدایی که ناجی و قهرمان بودند، قدرشناسی از آنها وضعیت ملی، دینی و انسانی ماست،اثری که شهدا در حفظ امنیت کشور داشته و به صدامیان اجازه رسیدن به اهداف شومشان را ندادند.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: ما باید با شهدا در سه سطح پیوند داشته باشیم، اولین پیوند، پیوند عاطفی بوده که با برگزاری یادواره‌ها محقق می‌شود.

سردار طلایی نیک بیان داشت: دومین پیوند ما پیوند تربیتی و الگویی با شهداست، با نقش عملیاتی و تاریخی در زمان خودشان، نقش آفرینی کردند.

وی با تاکید بر اینکه سومین پیوند ما با شهدا، پیوند اعتقادی و آرمانی است، تصریح کرد: امروزه به هم مسلک با شهدا بودن، به شدت نیاز است.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به رهبری ولایی که همه جا تعیین کننده بوده است، گفت: شخص رهبر و جایگاهش عامل قدرت یابی کشور است.

سردار طلایی نیک در پایان به پشتوانه مردمی که عامل دیگر قدرت‌یابی ، است تاکید کرد و افزود: خود باوری قدرت ایمان و بصیرتی که ملت ایران به دست آورده‌اند عامل مهم دیگری برای قدرت در منطقه است.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208274
  • دیدگاه‌ها برای ولایت و رهبری یکی از عوامل قدرت‌یابی کشور در منطقه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.