• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

وزیر راه و شهرسازی کوتاهی در قبال راه‌های اسدآباد را پاسخ دهد

  • کد خبر : 89611
  • 03 آبان 1399 - 14:05
وزیر راه و شهرسازی کوتاهی در قبال راه‌های اسدآباد را پاسخ دهد

کیومرث سرمدی با طرح سؤالی از وزیر راه و شهرسازی، خواستار توضیح در ارتباط با کوتاهی‌ها و قصورات در حوزه راه‌های ارتباطی شهرستان اسدآباد شد. به گزارش عصر همدان، نماینده مردم اسدآباد در مجلس سؤالی از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طرح کرده و خواستار توضیحاتی درزمینهٔ این سؤال شده است. وی در این […]

کیومرث سرمدی با طرح سؤالی از وزیر راه و شهرسازی، خواستار توضیح در ارتباط با کوتاهی‌ها و قصورات در حوزه راه‌های ارتباطی شهرستان اسدآباد شد.

به گزارش عصر همدان، نماینده مردم اسدآباد در مجلس سؤالی از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طرح کرده و خواستار توضیحاتی درزمینهٔ این سؤال شده است.

وی در این سؤال مطرح کرده که شهرستان اسدآباد با جمعیتی بالغ‌بر ۱۱۰ هزار نفر، در مسیر بزرگراه کربلا و پل ارتباطی بین شرق و غرب کشور، به لحاظ راه‌های ارتباطی مشکلات عمده‌ای دارد.

عدم توجه به تعریض و رفع نقاط مشکل‌دار راه‌های ارتباطی ازجمله گردنه معروف اسدآباد و راه‌های روستایی که عمدتاً فرسوده، کم‌عرض و دچار شکستگی و بعضاً خاکی می‌باشند و عملاً موجب خسارات عمده می‌شود که متأسفانه شاهد تصادفات مکرر منجر به جرح و فوت هستیم.

بنابر اعلام نماینده مجلس وزیر راه شهرسازی در پی ماده ۲۰۷ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی پس از اعلام وصول این سؤال موظف به حضور در مجلس و ارائه پاسخ به نماینده سؤال‌کننده خواهد بود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89611
  • دیدگاه‌ها برای وزیر راه و شهرسازی کوتاهی در قبال راه‌های اسدآباد را پاسخ دهد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.