• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
نماینده مردم نهاوند در مجلس:

وزیر راه و شهرسازی راهی نهاوند می‌شود

  • کد خبر : 206645
  • 18 آذر 1402 - 9:05
وزیر راه و شهرسازی راهی نهاوند می‌شود
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بررسی مشکلات و افتتاح چند طرح راه‌سازی در این شهرستان وزیر راه و شهرسازی به نهاوند سفر خواهد کرد.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: با توجه به انجام طرح‌های راه‌سازی در محورهای مختلف نهاوند وزیر راه برای افتتاح پروژه‌های راه‌سازی و بررسی مشکلات و تسریع در طرح‌های نیمه‌کاره به این شهرستان سفر می‌کند.

وی اظهار داشت: داشتن محورهای ایمن و مناسب مطالبه شهروندان است و اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام‌شده است و اجرای طرح‌ها تداوم دارد.

شهبازی افزود: در سفر وزیر راه که به‌زودی انجام می‌شود؛ فاز نخست محور نهاوند به فیروزان و سه‌راهی کنگاور از پل حاج علیمراد تا کهریز افتتاح می‌شود.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: بازدید از پروژه‌های راه‌سازی ازجمله محور گیان، برزول و سایر طرح‌ها برای تسریع در عملیات عمرانی آن‌ها از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی در ادامه اظهار داشت: تکمیل عملیات ایمن‌سازی محور نهاوند به فیروزان و سه‌راهی کنگاور با پیگیری‌های انجام‌شده به سرانجام رسیده است.

شهبازی افزود: پیرو جلسه یک ماه پیش با خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، ضمن اتمام عملیات روکش آسفالت محور روستای دهنو عبدالملکی، ادامه عملیات نیوجرسی گذاری محور نهاوند به فیروزان و سه‌راهی کنگاور به طول سه کیلومتر (حدفاصل پل حاج علیمراد تا روستای لیلی یادگار) بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مشکلات شهرک شهید قدوسی نیز گفت: برای حل مشکلات مردم و مالکان، مدیران کل متولی برای رفع موانع در این شهرک اقدام جدی کنند.

نماینده نهاوند در مجلس ادامه داد: در این خصوص در نشست با مدیران کل راه و شهرسازی و مسکن استان همدان در شهرستان اعلام کردیم برای گشودن گره‌های اعتباری و رفع موانع اجرای پروژه‌های راه‌سازی نهاوند هر اقدامی باشد کوتاهی نخواهید کرد.

شهبازی گفت: برخی مشکلات نهاوند زخم‌های دهه‌های پیش است ازجمله شهرک فارابی که با درایت شهردار به نتایجی رسیده است اما در بحث شهرک قدوسی هم پس از ۳۵ سال برخی طرح و برنامه‌ها داریم که می‌تواند برای حوزه مسکن شهر نهاوند مهم و مؤثر باشد که انتظار داریم بررسی و موردتوجه قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: می‌توانیم با اقداماتی که انجام دهیم مالکان این اراضی را پس از حدود چهار دهه به سرمایه خفته خود در این منطقه به امید خانه‌دار شدن برسانیم درصورتی‌که هماهنگ باشیم و تلاش کنیم.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206645
  • دیدگاه‌ها برای وزیر راه و شهرسازی راهی نهاوند می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.