• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5

واکسیناسیون ۴۳ درصد جمعیت هدف اسدآباد/اما و اگر در بازگشایی مدارس!

  • کد خبر : 128578
  • 24 شهریور 1400 - 8:15
واکسیناسیون ۴۳ درصد جمعیت هدف اسدآباد/اما و اگر در بازگشایی مدارس!

دکتر الهام عظیمی از واکسیناسیون ۴۳ درصدی جمعیت هدف اسدآباد علیه بیماری کرونا خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ الهام عظیمی، معاون دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در جلسه ستاد کرونای این شهرستان از تزریق ۴۴ هزار و ۳۸۴ دز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۴۳ درصد جمعیت هدف اسدآباد واکسینه […]

دکتر الهام عظیمی از واکسیناسیون ۴۳ درصدی جمعیت هدف اسدآباد علیه بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ الهام عظیمی، معاون دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در جلسه ستاد کرونای این شهرستان از تزریق ۴۴ هزار و ۳۸۴ دز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۴۳ درصد جمعیت هدف اسدآباد واکسینه شدند.

وی با تاکید به مراجعه افراد برای واکسیناسیون افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک حتی با تزریق واکسن نیز مورد توجه باشد.

سعید کتابی، فرماندار اسدآباد نیز به تامین گسترده واکسن کرونا در هر دو مرکز تجمیعی کووید ۱۹ در اسدآباد اشاره کرد و گفت: کاهش مراجعات به بیمارستان نشان از عملکرد کادر درمان و رعایت پروتکل بهداشتی از سوی مردم است.

وی با اشاره به اینکه سپاه در اجرای طرح شهید سلیمانی یک طرف قضییه است و همیشه همکاری خوبی برای مقابله با کرونا داشته، گفت: تقدیر و تشکر همیشه هست اما امروز اولویت ما کروناست که نیاز به مبارزه همه جانبه دارد و شاید یک بنر هشداری و یا اطلاع رسانی بتواند فردی را از موضوع کرونا و واکسیناسیون با خبر سازد.

وی با اشاره به واکسیناسیون ۸۵ درصدی فرهنگیان خواستار توجه بیشتر جامعه فرهنگی به این امر شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز در این جلسه با بیان اینکه بازگشایی مدارس با اما و اگر است و هنوز مشخص نیست اظهار کرد: دانشگاه‌ها در آبان‌ماه بازگشایی می‌شوند.

ایرج صالحی با تاکید به اینکه طبق عملکرد دانشکده‌ها واکسن در اختیار قرار می‌گیرد که البته در عمل، هنوز دست ما برای واکسن باز نیست گفت: در خصوص داروی خاص کرونا کمبود نداریم و خوشبختانه شرایط خوب است.

وی با اشاره به وضعیت ۲۷ بیمار با تست منفی و ۱۱ بیمار با تست مثبت کرونا؛ همچنان رعایت پروتکل بهداشتی را مهم دانست و خواستار توجه به آن شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=128578
  • دیدگاه‌ها برای واکسیناسیون ۴۳ درصد جمعیت هدف اسدآباد/اما و اگر در بازگشایی مدارس! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.