• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

واریز دو میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل استخر شهرک شهید طالقانی نهاوند

  • کد خبر : 137288
  • 10 آذر 1400 - 11:50
واریز دو میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل استخر شهرک شهید طالقانی نهاوند

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۷ میلیارد تومان اعتبار وزارت نفت برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نهاوند اختصاص یافت. سلیمان جوانمردی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: پیرو پیگیری‌ها و جلسات علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند و حمایت‌های سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، […]

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: ۷ میلیارد تومان اعتبار وزارت نفت برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نهاوند اختصاص یافت.

سلیمان جوانمردی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: پیرو پیگیری‌ها و جلسات علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند و حمایت‌های سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، مبلغ هفت میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات در نظر گرفته‌شده برای توسعه اماکن ورزشی توسط وزارت نفت اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: این اعتبار جهت تکمیل استخر طالقانی و زمین چمن شهید سلیمانیان تخصیص‌یافته که دو میلیارد تومان آن با توجه به پیشرفت پروژه استخر شهرک طالقانی نهاوند واریز شد.

جوانمردی افزود: با توجه به پیشرفت پروژه و بر اساس ارائه صورت‌وضعیت این مبالغ در چند مرحله تخصیص یابد که با تداوم روند فعلی، استخر طالقانی سال آینده به بهره‌برادری خواهد رسید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند بیان کرد: استخر شهرک شهید طالقانی نهاوند در سال ۹۷ در زمینی به مساحت ۱۴۲۰ مترمربع کلنگ زنی و تا ابتدای مهرماه سال جاری ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که طی دو ماه اخیر پیشرفت آن به ۵۰ درصد رسیده است و اعتبار آن در سال جاری شش میلیارد و یک‌صد میلیون تومان است.

جوانمردی در پایان تصریح کرد: با حمایت‌های مسئولان تمامی پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش شهرستان نهاوند فعال و دارای اعتبار قابل‌توجهی می‌باشند و نسبت به سنوات گذشته بیشترین اعتبار برای پروژه‌های ورزشی شهرستان تخصیص‌یافته است.

وی همچنین از بازدید سالن چندمنظوره ورزشی روستای باباقاسم خبر داد و گفت: این پروژه در سالن ۱۳۹۵ و با مساحت ۹۹۷ مترمربع آغاز به کار نموده و تا سال ۱۴۰۰؛ برای آن ۶۲۹ میلیون تومان هزینه شده و دارای ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی است.

جوانمردی ادامه داد: در سال جاری با حمایت و پیگیری نماینده و مدیرکل ورزش و جوانان مبلغ یک میلیارد و هفت‌صد میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و محل اعتبارات ارزش‌افزوده برای آن تصویب‌شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در پایان گفت: در سال جاری اجرای سقف سوله و ساختمان اداری اجرا و همچنین دیوارچینی آن در حال اجرا است و پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر حدود ۵۰ درصد است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=137288
  • دیدگاه‌ها برای واریز دو میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل استخر شهرک شهید طالقانی نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.