• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

هیچ گونه خدماتی به گردشگران در نوروز ۹۹ ارائه نمی شود/ ممنوعیت بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی برای جلوگیری از شیوع کرونا

  • کد خبر : 54153
  • 22 اسفند 1398 - 9:24
هیچ گونه خدماتی به گردشگران در نوروز ۹۹ ارائه نمی شود/ ممنوعیت بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی برای جلوگیری از شیوع کرونا

اسحاق ترکاشوند با بیان اینکه در روزگاری که کرونا جولان می دهد شرایط مسافرت مناسب نیست، گفت: در نوروز ۹۹ نه تنها هیچ گونه خدماتی به گردشگران ارائه نمی شود، بلکه بازدید از تمامی موزه ها و اماکن تاریخی هم ممنوع اعلام شده است. مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تویسرکان در گفتگو […]

اسحاق ترکاشوند با بیان اینکه در روزگاری که کرونا جولان می دهد شرایط مسافرت مناسب نیست، گفت: در نوروز ۹۹ نه تنها هیچ گونه خدماتی به گردشگران ارائه نمی شود، بلکه بازدید از تمامی موزه ها و اماکن تاریخی هم ممنوع اعلام شده است.

مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: با وجود برنامه ریزی اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تویسرکان به منظور برگزاری برنامه های متعدد در تعطیلات نوروز ۹۹، به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن، تمام این برنامه ها لغو می شود.

وی اظهار کرد: برگزاری چندین نوروزگاه، جشنواره آش محلی، برپایی تورهای طبیعت گردی، نمایشگاه معماری و باستان شناسی در کاروانسرای فرسفج، بازدید از کارگاه های صنایع دستی و اماکن تاریخی و فرهنگی شهرستان، از برنامه هایی بود که دیگر به واسطه شیوع کرونا اجرا نمی شود.

ترکاشوند با تأکید بر اینکه در نوروز ۹۹ هیچ اسکانی در شهرستان نداریم، افزود: تمامی مهمانسراهای ادارات دولتی و غیر دولتی، دانشگاه ها، خانه مسافرها و همچنین خوابگاه های مدارس شبانه روزی که در سال های گذشته به عنوان محل اسکان مسافرین نوروزی مورد استفاده قرار می گرفتند، در تعطیلات نوروزی تعطیل هستند و به هیچ عنوان اجازه پذیرش مسافر ندارند.

مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تویسرکان تصریح کرد: موزه ها و اماکن تاریخی شهرستان تویسرکان هم در این ایام تعطیل شده و پذیرش بازدیدکنندگان ممنوع است.

وی با بیان اینکه تویسرکانی ها مهمان نواز هستند اما در روزگاری که کرونا جولان می دهد شرایط مسافرت مناسب نیست، عنوان کرد: از هموطنان عزیز می خواهیم نوروز ۹۹ را در خانه بمانند و به تویسرکان سفرنکنند، چرا که این تصمیم برای حفظ جان آنان و در امان ماندن از کرونا اخذ شده است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54153
  • دیدگاه‌ها برای هیچ گونه خدماتی به گردشگران در نوروز ۹۹ ارائه نمی شود/ ممنوعیت بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی برای جلوگیری از شیوع کرونا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.