• امروز : چهارشنبه - ۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 29 May - 2024
1

همکاری خبرنگاران و فعالان مجازی در کنترل ویروس کرونا در اسدآباد قابل تقدیر است/لزوم باورپذیری مردم برای وجود کرونا

  • کد خبر : 95933
  • 19 آذر 1399 - 8:41
همکاری خبرنگاران و فعالان مجازی در کنترل ویروس کرونا در اسدآباد قابل تقدیر است/لزوم باورپذیری مردم برای وجود کرونا

حسین عفت‌پناه با تأکید بر اینکه مردم باید در زندگی با کرونا عادت کرده و برای عدم ابتلا به آن تنها باید با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پیشگیری کنند، افزود: آنان باید بدانند تا زمانی که واکسن نباشد، ما با این مسئله درگیریم. به گزارش عصر همدان، حسین عفت‌پناه، معاون آموزشی دانشکده علوم […]

حسین عفت‌پناه با تأکید بر اینکه مردم باید در زندگی با کرونا عادت کرده و برای عدم ابتلا به آن تنها باید با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پیشگیری کنند، افزود: آنان باید بدانند تا زمانی که واکسن نباشد، ما با این مسئله درگیریم.

به گزارش عصر همدان، حسین عفت‌پناه، معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در نشست مشورتی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی این شهرستان، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی، گام چهارم مقابله با کرونا است که با همکاری بسیج و وزارت بهداشت انجام می‌شود و مبنای آن تحقق شعار هر خانه یک پایگاه است.

وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی شاهد همکاری کمیته‌های مختلفی هستیم، افزود: یکی از این کمیته‌ها اموزش و اطلاع‌رسانی است که برای قطع اتصال زنجیره کرونا نیاز به همراهی و کمک اصحاب رسانه و فعالان مجازی داریم.

رئیس کمیته آموزش و اطلاع‌رسانی طرح شهید سلیمانی اسدآباد با تأکید بر اینکه مردم باید در زندگی با کرونا عادت کرده و برای عدم ابتلا به آن تنها باید با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پیشگیری کنند، افزود: آنان باید بدانند تا زمانی که واکسن نباشد، ما با این مسئله درگیریم.

وی استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی دو مقوله‌ای است که برای پیشگیری از ابتلا باید به آن توجه ویژه شود، افزود: رعایت این دو مقوله مهم صورت همزمان تا ۹۸ درصد شیوع کووید-۱۹ را کاهش می‌دهد.

فهیمه بهزادی، مسئول واحد آموزش بهداشت معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با قدردانی از فعالیت مؤثر فعالین و متخصصین فضای مجازی، بر تداوم این فعالیت تاکید کرد.

وی تأکید کرد: در شعار هر خانه یک پایگاه سلامت، خودمراقبتی مطرح است.

حسین سلیمانی، مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز با بیان اینکه این نخستین جلسه رسانه‌ای اجرای طرح شهید سلیمانی است که با همکاری دانشکده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها بازوهای ما در اجرای طرح های مقابله با کووید-۱۹ هستند.

حسین سلیمانی تصریح کرد: ما به عنوان متولی اصلی درمان در برخی اوقات شاهد اقدامات خلاقانه و ارزنده از سوی فعالان فضای مجازی دیار سیدجمال هستیم.

همچنین خبرنگاران و فعالان فضای مجازی بر لزوم رعایت خود مسئولان بر بهداشت و استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی تأکید کرده و راهکارهایی را برای تشویق مردم در کنترل ویروس کرونا مطرح کردند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95933
  • دیدگاه‌ها برای همکاری خبرنگاران و فعالان مجازی در کنترل ویروس کرونا در اسدآباد قابل تقدیر است/لزوم باورپذیری مردم برای وجود کرونا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.