• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

همه ی هستی حاج حسین همدانی وقف اسلام شد

  • کد خبر : 87550
  • 16 مهر 1399 - 16:46
همه ی هستی حاج حسین همدانی وقف اسلام شد

فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله در سال های ۶۳ تا۷۹ به مناسبت سالروز شهادت سردار همدانی در وصف ایشان گفتند: سردار همدانی از پیشکسوتان و مبارزان قبل از انقلاب، و ازمدافعان بسیار فعال در زمان به وقوع پیوستن انقلاب درشهرو استان همدان بودند. به گزارش عصرهمدان، سردار کوثری فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله […]

فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله در سال های ۶۳ تا۷۹ به مناسبت سالروز شهادت سردار همدانی در وصف ایشان گفتند: سردار همدانی از پیشکسوتان و مبارزان قبل از انقلاب، و ازمدافعان بسیار فعال در زمان به وقوع پیوستن انقلاب درشهرو استان همدان بودند.

به گزارش عصرهمدان، سردار کوثری فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله در سال های ۶۳ تا۷۹ به مناسبت سالروز شهادت سردار همدانی در وصف ایشان گفتند: سردار همدانی از پیشکسوتان و مبارزان قبل از انقلاب، و ازمدافعان بسیار فعال در زمان به وقوع پیوستن انقلاب درشهرو استان همدان بودند. ایشان قبل از شروع دفاع مقدس در فرایند آزاد سازی سنندج مسئولیت داشتند و در زمانی که جنگ را به جمهوری اسلامی تحمیل کردند همراه بسیجی ها وسپاهی ها به عنوان فرمانده حضور مستمر و موثر داشتند.

کوثری ادامه داد: شهید محمود شهبازی در آن زمان فرمانده سپاه همدان بود بعد از اعطای مسئولیت به ایشان در تیپ محمد رسول الله(ص)، سردار همدانی به اتفاق بسیجیان همدان آمدند و در این تیپ مسئولیت گرفتند و در عملیات فتح المبین و بیت المقدس مسئولیت جانشینی محور را داشتند همچنین بعد از شهادت محمود شهبازی مسئول محور شدند.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار از زمان انقلاب تا زمان شهادت در جبهه سوریه بی وقفه در حال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند افزود: من در آن زمان نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی بودم که طی سفری برای بررسی و بازدید از مناطق جنگی به سوریه رفتیم این شهید بزرگ فرمانده سپاه سوریه بودند در آن مقطع هم با۶۵ سال سن آرام و قرار نداشتند و مثل یک جوان تازه نفس انقلابی در جبهه خدمت به اسلام مشغول بودند.

کوثری با تاکید براینکه شهید همدانی سوریه را نجات دادند ادامه داد: درجلسه ای که با نمایندگان درخاک سوریه برگزار شد شادابی، جسارت و مسئولیت پذیری ستودنی سردار همدانی باعث شد نیروهای مردمی متعهد به سوریه وارد صحنه شوند و سردارشهید ما با همین مردم به عنوان نیروهای دفاع وطنی بتواند سوریه را حفظ کند.

وی با بیان اینکه این سردارشهید در طول ۲سال فرماندهی در سوریه اقدامات ارزنده ای انجام داد افزود: بعد از۲ سال این مسئولیت در اختیار برادران دیگر قرار گرفت و زمانی که سردار برای سرکشی و نظارت برامور تحت عنوان عملیات مستشاری عازم منطقه شد به فیض بزرگ شهادت نائل آمد.

کوثری حسن ختام صحبت هایش را این گونه قرار داد: من میخواهم بگویم که خدا وند بعضی انسان را مثل شهیدان همدانی و سلیمانی را آنچنان توانمند و قدرتمند می کندکه همه هستی،وقت و طول عمرشان را برای جهاد در راه خداوند، حق و حقیقت، ظالمین و مستکبرین می گذارند. این انسان های بزرگ هم این نعمت خداوند را ارج نهاده و به لقاالله نائل می آیند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=87550
  • دیدگاه‌ها برای همه ی هستی حاج حسین همدانی وقف اسلام شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.