• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
9
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان:

همدان با کمبود معلم مواجه است

  • کد خبر : 197987
  • 29 شهریور 1402 - 14:26
همدان با کمبود معلم مواجه است
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه در استان ۳۲۸ هزار نفر دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند گفت: کمبود معلم در استان همدان وجود دارد اما با ساماندهی سعی می‌کنیم در مهرماه کلاسی خالی از معلم نداشته باشیم.

رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه پس از فرایند سنجش‌های تکمیلی سلامت شنوایی، جسمی و آمادگی‌های تحصیلی امروز کلاس درس شکوفه‌ها آغاز شد گفت: هفته آینده نیز دانش‌آموزان سایر مقاطع تحصیلی با شور و نشاط در کلاس‌های درس حاضر خواهند شد.

وی با بیان اینکه در کل در استان همدان بیش از ۳۲۸ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند افزود: این تعداد دانش‌آموز نسبت به سال قبل ۱۰ هزار نفر افزایش داشته است.

زارعی با تاکید براینکه کمبود معلم در استان همدان وجود دارد تصریح کرد: با مدیریت و ساماندهی سعی می‌کنیم در مهرماه کلاسی خالی از معلم نداشته باشیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه تعدادی از معلمان جدید الورود در هفته‌های آینده به آموزش و پرورش معرفی خواهند شد گفت: فرآیند ارزیابی تکمیلی دبیران و هنرآموزان امروز به پایان رسیده و هفته آینده از سوی وزارت خانه به ما معرفی می‌شوند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه کل معلمان استان ۲۰ هزار نفر است افزود: در سراسر استان ۱۲ هزار کلاس درس و بیش از ۲ هزار و ۶۴۰ مدرسه وجود دارد.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=197987
  • دیدگاه‌ها برای همدان با کمبود معلم مواجه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.