• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد همدان:

همدانی‌ها از وام ودیعه مسکن استقبال نکردند

  • کد خبر : 196173
  • 14 شهریور 1402 - 10:57
همدانی‌ها از وام ودیعه مسکن استقبال نکردند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد همدان با بیان اینکه تعداد متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن کم است گفت: مبلغ این وام در حال حاضر در همدان ۴۰ میلیون تومان است و هنوز ابلاغیه‌ای برای افزایش این مبلغ دریافت نکرده‌ایم.

سید مجتبی حسینی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه در حال حاضر مبلغ وام ودیعه مسکن در استان همدان ۴۰ میلیون تومان است گفت: متقاضیان برای دریافت این وام، ابتدا باید در سامانه دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد پس از ثبت نام در سامانه باید به یکی از بانک‌های عامل که معرفی شده است مراجعه کنند افزود: بانک‌ها مکلف هستند این وام را به افراد پرداخت کنند و تا جایی که ما اطلاع داریم همکاری خوبی در این زمینه انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد همدان ادامه داد: موضوعی که با آن مواجه هستیم استقبال کم مردم از وام ودیعه مسکن است چرا که مبلغ این وام در حال حاضر در همدان ۴۰ میلیون تومان می‌باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: این وام نیاز به یک ضامن دارد و سود آن ۲۳ درصد است و همین موضوع باعث کاهش متقاضیان شده است.

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه آیا این مبلغ وام در استان همدان افزایش پیدا می‌کند یا خیر گفت: تا امروز ابلاغیه‌ای مبنی بر افزایش وام ودیعه مسکن نیامده است اما احتمال دارد که تا چندین روز آینده این اتفاق بیافتد.

وی در پایان با تاکید براینکه بانک‌ها باید وام ودیعه مسکن را به افراد متقاضی پرداخت کنند تصریح کرد: اگر بانکی این وام را پرداخت نکرد اطلاع دهید تا پیگیری کنیم.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=196173
  • دیدگاه‌ها برای همدانی‌ها از وام ودیعه مسکن استقبال نکردند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.