• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

هدف اصلی مجمع نظام مسائل استان همدان، شناسایی و ایجاد راه حل های مختلف مشکلات شهرستان هاست

  • کد خبر : 133866
  • 09 آبان 1400 - 8:55
هدف اصلی مجمع نظام مسائل استان همدان، شناسایی و ایجاد راه حل های مختلف مشکلات شهرستان هاست

اولین جلسه کمیسیون های ده گانه مجمع نظام مسائل شهرستان بهار با حضور دبیر مجمع نظام مسائل استان همدان،دبیر مجمع نظام مسائل شهرستان بهار و دبیران کمیسیون های ده گانه مجمع، در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی بهار برگزار شد. به گزارش عصرهمدان، ارشاد استعدادی دبیر مجمع نظام مسائل استان همدان درجلسه کمیسیون های تخصصی […]

اولین جلسه کمیسیون های ده گانه مجمع نظام مسائل شهرستان بهار با حضور دبیر مجمع نظام مسائل استان همدان،دبیر مجمع نظام مسائل شهرستان بهار و دبیران کمیسیون های ده گانه مجمع، در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی بهار برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان، ارشاد استعدادی دبیر مجمع نظام مسائل استان همدان درجلسه کمیسیون های تخصصی نظام مسائل شهرستان بهار گفت: بهترین هدیه مجمع نظام مسائل به نماینده شهرستان برآورد میزان بودجه شهرستان به صورت دقیق هست تا حقی از شهرستان بهار که نزدیکترین شهرستان به مرکز استان می باشد ضایع نشود.

استعدادی تصریح کرد: هدف اصلی مجمع شناسایی و ایجاد راه حل های مختلف مشکلات شهرستان هست و امید داریم با مشارکت دلسوزان سه ستان این اهداف محقق گردد.

در ادامه مصطفی محمدی مهوار دبیر مجمع نظام مسائل شهرستان بهار گفت: بارها اعلام کرده ام که دست تعامل و تعاون در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستان را به سوی مخالف ترین مسئول هم دراز می کنم و هدف این مجمع در کمیسیون های تخصصی چیزی جز کمک به پیشرفت و آبادانی شهرستان نمی باشد.

مصطفوی محمدی مهوار افزود: تک تک اعضای مجمع فی سبیل الله و در راه رضای خدا بدون چشم داشت پا به عرصه گذاشته اند و همه دبیران کمیسیون های تخصصی از جنس خود مردم و از جوانان برومند و تحصیل کرده شهرستان هستند.

محمدی مهوار با اشاره به اینکه اولین مشکل شهرستان ما عدم تحقق بودجه در شأن و منزلت شهرستان است گفت: بیشترین بودجه استانی با لابی و رابطه به شهرستان های دیگر استان برده می شود و از نماینده محترم شهرستان می خواهیم که این نکته را به صورت ویژه دنبال کنند.

وی تصریح کرد: نماینده شهرستان یک نماینده ولایی و انقلابی می باشد که باید با تلاش های شبانه روزی این را به مردم ثابت کند و امروز دیگر وقت نشستن و انتقاد کردن نیست الان به عنوان مسئول باید در راستای تحقق برنامه ها تلاش و به مردم گزارش دهد و به کمیسیون های تخصصی هم ماموریت ویژه داده شده که در این راستا به نماینده محترم و همچنین سایر مسئولین شهرستانی کمک داده شود.

درپایان نیز مصوب شد هر یک از کمیسیون ها، کار گروه های چهار الی هفت نفره را تشکیل دهند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=133866
  • دیدگاه‌ها برای هدف اصلی مجمع نظام مسائل استان همدان، شناسایی و ایجاد راه حل های مختلف مشکلات شهرستان هاست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.