• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
9
معاون مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران:

نگاه دولت انقلابی، استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا و نیروهای ارزشی و کارآمد در پست‌های مدیریتی است

  • کد خبر : 194499
  • 01 شهریور 1402 - 9:24
نگاه دولت انقلابی، استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا و نیروهای ارزشی و کارآمد در پست‌های مدیریتی است
جمعی از آزادگان، فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاههای اجرایی شهرستان بهار با احمدی معاون مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران و فیض‌اللهی فرماندار شهرستان بهار،دکتر سید جلال حسنی مدیر حوزه ایثارگران وزیر کشور، دکتر توکلی مشاور استاندارد همدان در امور ایثارگران و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ در نشست جمعی از آزادگان، فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاههای اجرایی شهرستان بهار با احمدی معاون مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران، فرماندار شهرستان بهار گفت: تکریم و خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان باید مورد توجه مسئولان ادارات و اولویت کار آنان باشد.

مجتبی فیض اللهی اضافه کرد: شهرستان بهار یکی از شهرستان‌های فعال در حوزه جهاد و شهادت است و بیش از ۶۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

فیض اللهی افزود: امنیت و عزت امروز کشور مدیون و مرهون خون شهدا و رشادت‌ها و دلاور مردی های ایثارگران است و باید مطالبات آنان توسط مسئولان پیگیری شود.

سپس محمدحسین توکلی مشاور استاندارد و مدیر کل امور ایثارگران استاندارد ی همدان نیز خواستار توجه به مطالبات جامعه ایثارگری شد و گفت: جایگاه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در جامعه ارزشمند بوده و باید با افراد توهین کننده به جامعه ایثارگری به شدت برخورد شود زیرا در همه جای دنیا فرقی بین افراد مدافع کشور و دیگران وجود دارد.

توکلی ادامه داد: یکی از دردهای عمیق ایثارگران در جامعه توهین‌هایی است از بابت مزایای حداقلی که طبق قانون برای ایثارگران در نظر گرفته شده، می شود و باید پاسخ درست و جامعی به افراد منتقد داده شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۱ درصد از قوانین ایثارگری، در کشور اجرا می‌شود و توجه بیشتری برای امور مرتبط با ایثارگران نیاز است.

در ادامه احمدی معاون مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: نگاه دولت انقلابی، استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا و نیروهای ارزشی و کارآمد در پست های مدیریتی است.

احمدی اضافه کرد: توهین به نظام و جامعه ایثارگری توسط هر شخص و تریبونی باید پاسخ داده شود زیرا این انقلاب با خون هزاران شهید به دست آمده و اجازه نخواهیم داد به دست نااهلان بیفتد.

وی افزود: تابلوهای حاوی تمثال شهدا در ورودی شهر و ادارات نصب شود و در حال حاضر بسیاری از ورودی روستاها تابلوی شهدا وضعیت مناسبی ندارد.

وی بر سرکشی و دلجویی از خانواده‌های شهدا جانبازان و ایثارگران تاکید کرد و گفت: برنامه دلجویی از ایثارگران به صورت مداوم ادامه یابد و محدود به زمان خاص و برگزاری کنگره نشود.

وی اظهار داشت: گلزار مطهر شهدا، عینی‌ترین مصداق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و با توجه به اعتبارات محدود بنیاد شهید و امور ایثارگران، دستگاه‌های اجرایی دیگر در شهرستان‌ها نیز باید نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدام نموده و اعتباراتی اختصاص دهند.

انتهای پیام/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=194499
  • دیدگاه‌ها برای نگاه دولت انقلابی، استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا و نیروهای ارزشی و کارآمد در پست‌های مدیریتی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.