• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

نوای الغوث همدانی ها امشب زیر آسمان شهر طنین انداز می شود

  • کد خبر : 111766
  • 11 اردیبهشت 1400 - 12:33
نوای الغوث همدانی ها امشب زیر آسمان شهر طنین انداز می شود

طبق پروتکل های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری مراسم احیا با رعایت توصیه های بهداشتی امکان پذیر است. تداوم وضعیت قرمز باز هم بازار های شهر را به تعطیلی کشاند. به گزارش عصر همدان؛ با فرا رسیدن اولین شب قدر ماه مبارک رمضان ساکنین شهر های قرمز و نارنجی هم دور هم جمع […]

طبق پروتکل های جدید ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری مراسم احیا با رعایت توصیه های بهداشتی امکان پذیر است. تداوم وضعیت قرمز باز هم بازار های شهر را به تعطیلی کشاند.

به گزارش عصر همدان؛ با فرا رسیدن اولین شب قدر ماه مبارک رمضان ساکنین شهر های قرمز و نارنجی هم دور هم جمع می شوند تا برای رفع بیماری ها و مشکلات خدای خود را صدا بزنند. امشب نوای جوشن کبیر زیر آسمان استان همدان هم طنین انداز می شود.

بنا بر اعلام قبلی ستاد ملی کرونا برگزاری مراسم شب های قدر در مناطق قرمز و نارنجی با رعایت پروتکل های بهداشتی و در مکان های باز بلامانع است طبق آخرین مصوبه ی ستاد ملی کرونا در خصوص اجرای مراسمات احیا در شب های قدر شب زنده داری ها به شرط باز بودن فضا به مدت ۲ ساعت امکان پذیر است برگزاری نمازهای یومیه این مراسم نیز به مدت نیم ساعت در فضای باز مانعی ندارد.

این در حالی است که با تداوم وضعیت قرمز در سراسر استان اعمال محدودیت های مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ برای هفته ی پیش و رو مجددا تمدید شده است. در این خصوص حسین محرابی رئیس اتاق اصناف همدان هم با تاکید بر لزوم تبعیت از دستورات ستاد مقابله با کرونا کسبه و بازاریان را دلسوزان همیشگی مردم خواند و گفت: در این دوران هم مغازه داران با عمل به پروتکل های اعلامی ستاد کرونا به رفع سریع تر خطر کمک خواهند کرد.

رهبر انقلاب چندی پیش در جمع ستاد ملی مقابله با کرونا فرمودند: امور معنوی باید در ذهن و محاسبات مردم حضور داشته باشد. تأکید ایشان بر توسل و تضرع در برابر خداوند متعال، ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی از عقیده ی ایشان به تاثیر معنویات در حوادث دنیوی خبر می دهد”توصیه‌ی به توسّلات و توجّهات به پروردگار و درخواست کمک الهی است … موارد متعدّدی در قرآن هست که ما را دستور میدهند در مقابل حوادث گوناگون -فرق نمیکند، چه حوادث طبیعی از این قبیل، چه حوادث گوناگون دیگری که پیش می‌آید برای کشور، برای ملّت، برای اشخاص خودمان- دست توسّل بلند کنیم به خدای متعال و از خداوند متعال بخواهیم.”

در اولین شب احیا مردم مولا و مقتدای خود علی (ع) را در درگاه باری تعالی شفیع قرار می دهند و رفع گرفتاری ها را برای مردم جهان مسئلت می کنند.

انتهای پیام/ رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=111766
  • دیدگاه‌ها برای نوای الغوث همدانی ها امشب زیر آسمان شهر طنین انداز می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.